Nu ze een maand bij ons zijn leek het me leuk om even een klein overzichtje te maken.

Aangezien Etreros best kieskeurig is qua gezelschap was dit natuurlijk wel even spannend.
Ik had Dexter ingeschat als een lief, cool en respectvol paardje en gelukkig bleek dat ook zo te zijn (pffff, veegt angstzweet van het hoofd….

De introductie tussen de twee bestond uit 3 x neuzen, 2 x gillen met wat gestamp en dat was het….

2 uurtjes later had ik dit beeld

Daarna hebben we ze zo snel mogelijk op de wei gegooid voor een potje lekker samen rennen en gek doen.

Sindsdien zijn ze makkers en waar de een is, is de ander.

Dat Dexter een deksels dondersteentje kan zijn heeft ie ook al laten zien door af en toe Etreros net zolang te klieren, totdat ie uit ergenis maar mee gaat doen (en het volgens mij ook nog leuk vind ook).

Dexter kende nog niets, kende geen stal, was ook nog niet echt een halster gewend, laat staan meelopen aan een lijntje. Dankzij zijn coole karakter en aangeboren nieuwsgierigheid was het aanleren een fluitje van cent.
Zijn nieuwe hippe paarse halster.

Onze buurtjes hebben ook paardjes en als die naar buiten gaan, staat het illustere duo altijd heel geïnteresseerd te kijken alsof elke dag de eerste keer is.

Helaas wordt ik momenteel getergd door rughernia’s, dus moet ik voorlopig even voorzichtig zijn. Maar ach op een stretcher languit naar deze beelden mogen kijken, ik klaag niet, ben zelfs dankbaar!