Naar het strand met Kaika

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_vD

Naar het strand met Kaika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-21 16:34

Hoi allemaal!

Sinds 5 weken ben ik de trotse eigenaresse van Honestas Kaiser Karl aka Kaika. Kaika is een 6 jarige Frederiksborger ruin van 1,70 hoog. Sinds hij bij ons staat wandel ik zeer regelmatig met hem langs de weg en met het strand als achtertuin was het ook zeker de bedoeling om daar eens heen te wandelen!
Afgelopen dinsdag was het super lekker weer dus met een paar stalgenootjes besloten naar het strand te gaan. Toen we op het strand kwamen keek meneer echt zijn ogen uit en vielen ze nog net niet uit zijn hoofd := . Het water was nog wel erg spannend dus eindigde het dat ik natte voeten had en Kai nog prachtig droge voetjes :') .
Afbeelding

De dag erna was het nog mooier weer dus besloten we weer naar het strand te gaan. Deze keer was Kaika helemaal ontspannen en liep hij ook super makkelijk de zee in! De golfjes waren nog steeds spannend maar eenmaal in het water vond hij het helemaal geweldig. We kwamen onderweg ook nog een fotograaf tegen die nog een paar hele mooie plaatjes heeft geschoten en ook een paar stalgenootjes hebben nog wat foto's gemaakt <3

Even knuffels halen bij het vrouwtje
Afbeelding

En de zee in, eerst achter een ander paard aan
Afbeelding
Afbeelding

Daarna ook helemaal stoer alleen <3
Afbeelding
Afbeelding

Toen we alweer op de terugweg waren kwamen we de fotograaf (Ed van Pelt) tegen maar voor hem gingen we natuurlijk nog een keer het water in :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben zo trots op Kaika dat hij zo braaf op het strand was! Laat zeker even een reactie achter :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:07

Oh wat leuk dat Kaika nu van jou is! Ik had eens eerder via Fnanne een foto van hem gezien en vond het zo'n mooi paard, met z'n mooie rooie vacht. <3 Mooie kiekjes; veel plezier met hem!

ikkedus

Re: Naar het strand met Kaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:44

O Wow. Een tijd niks over hem gelezen inderdaad. Hij was al prachtig en is nog mooier opgedroogd!
Is hij ingereden?
Blijf vooral lekker veel delen hier. Hij heeft al massa’s fans denk ik.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 11:14

Jaaaa eindelijk een topic <3
Geweldig stel zijn jullie!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 11:32

Wat mooi :D

Mariska_vD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-21 12:51

ikkedus schreef:
O Wow. Een tijd niks over hem gelezen inderdaad. Hij was al prachtig en is nog mooier opgedroogd!
Is hij ingereden?
Blijf vooral lekker veel delen hier. Hij heeft al massa’s fans denk ik.

Hij is inmiddels ingereden en is klaar om echt wat te gaan doen. Hij vind alles nog heel erg spannend dus doen we het gewoon lekker op zijn tempo, we hebben geen haast.

Ik wil ook zeker lekker blijven posten hier (zelf kon ik hem ook al van bokt en was toen stiekem ook al fan van hem := )

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 18:16

Wat een prachtige foto's <3
Heel fijn dat hij bij jou gekomen is :j