Het stond al even op mijn verlanglijstje, een toffe shoot met mijn allerbeste vriendinnetje.
Ik verzorg Miranda nu ruim 1.5 jaar, en man, wat zit dit paard in mijn hart. Ze maakt me onzeker, en zelfverzekerd tegelijk.

Zelf fotografeer ik ook, maar ik sta dan altijd achter de camera. Zat mooie foto's van mijn vriendinnetje, ook van haar met haar eigenaresse, maar niet van ons samen. En als daar dan de kans zich (financieel) voordoet, dan vraag je niemand minder dan Eliane van Schaik om de foto's te komen maken. De sfeer in haar foto's vind ik prachtig. Ze zijn altijd zo ontzettend liefdevol, en dat is precies wat ik terug zou willen zien in de foto's met Miranda. Vandaag ontving ik de foto's en man, wat ben ik ontzettend blij dat ik dit gedaan heb. Het was heeeeel vroeg! Om 05.15 uur hadden we afgesproken dus om 04.45 uur op stal, en om 03.00 uur de wekker, maar het was prachtig!

Ik zeg niks meer, kijk en geniet mee van de foto's want ik wil ze het liefste aan de heeeeeeele wereld laten zien

Ik ben er echt zo ontzettend blij mee!

Het was al een uitdaging om de selectie foto's uit te zoeken en mijn eigen selectie te maken, nu komt er nog een grotere uitdaging, er 1 uitkiezen om af te drukken op groot formaat.

Bedankt voor het kijken!