Even voorstellen:
Indy: 11 jarige PRE merrie. Bijna 6 jaar bij mij. Ze is wel beleerd, maar nooit doorgereden door omstandigheden/blessures, dus ze is voornamelijk wandelmaatje. Verder kan ze wat kunstjes

Indy herken je aan de witte aftekeningen op de voetjes en ze heeft een langer hoofd, maar een kortere voorpluk dan Quintanilla. Ze is 2cm groter en heeft golvende manen en staart.
Quintanilla (spreek je uit als Kientanieja): 8 jarige PRE merrie en alweer bijna 1 jaar bij mij. Vanaf haar derde levensjaar is ze in dienst geweest bij 'Entre toros y caballos' in Spanje als rijpaard voor toeristen. (Linkje om een idee te krijgen van haar voormalige bestaan: *klik* ).
Menig toerist heeft vanaf haar rug andalusië mogen ontdekken. Dit was oorspronkelijk ook mijn bedoeling in april 2020, maar toen kwam Corona en 3 dagen voor onze reis werd alles geannuleerd. Toen ik vervolgens enkele maanden later ineens de kans kreeg om Quintanilla te kopen heb ik dat direct gedaan! Een liever dier kun je je écht niet wensen

De dames in kwestie enkele weken geleden. Jullie mogen zelf 'zoek de verschillen' doen

1.

2.

3.

Onderstaande foto's zijn vandaag genomen:
4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Deze foto is van afgelopen woensdag toen ik voor het eerst gereden heb op Quintanilla. Met wat hulp/aanmoediging van een vriendin ben ik er eindelijk gewoon opgegaan en hebben we een stapritje gemaakt aan de zeedijk. Hoe ouder hoe banger is helaas voor mij ook wel van toepassing (ruim 6 jaar niet meer echt gereden) , maar Quintanilla deed het écht voorbeeldig!

Wie weet is ons volgende topic wel een rijtopic

Dankjewel voor het kijken! En mocht je Quintanilla toevallig herkennen van een paardrijvakantie in Spanje, stuur vooral een berichtje!