Heel blij paardenmeisje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vingino99

Heel blij paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-21 20:41

Hii allemaal,

Sinds november ben ik in bezit van mijn 5 jarige merrie genaamd Luna. Sinds februari ben ik ook nog eens trotse eigenaar geworden van mijn 4 jarige ruin genaamd Muppet. Ik zal ze even in het kort voorstellen.

Luna
Freeman VDL x Zirroco Blue
Vos - merrie - 2016
Ze is gemeten op 1.68m

Luna heb ik in november als 4 jarige onbeleerde merrie gekocht. Ik heb haar toen op de plek waar ik haar heb gekocht zadelmak laten maken en sinds 17 december staat ze bij ons op stal. Wij hebben 2x per week dressuurmatig les en proberen 1x per week een springles te volgen. De reden dat ik zo vaak met haar les is omdat ik de basis het belangrijkste vind :o

Muppet
Davenport VDL x Sam R
Bruin - ruin - 2017
Hij is recent gemeten op 1.75m

Muppet heb ik in februari als 4 jarige onbeleerde ruin gekocht. Hij was wat mager en onverzorgt toen hij bij mij kwam. Hij was nog heel erg groen en kende nog bijna niks. Ik heb de eerste 2,5 maand dan ook besteed om hem rustig met alles kennis te laten maken. Sinds +/- 3 weken is hij nu onder het zadel. Ik heb hier iemand voor laten komen. Diegene is 6x geweest en daarna heb ik hem overgenomen. Wij lessen nu 3x in de week. Op dit moment werken we puur aan de ontspanning en aan de basis, zoals gas - rem en stuur. Hij loopt per keer maar z'n 20 minuutjes.

Nu hebben wij een paar weken terug een fotoshoot gehad bij Valencia ( op instagram @valenciacazeauphotography https://www.instagram.com/valenciacazeauphotography/ Ik heb vandaag de foto's binnen gekregen en ik ben er zo blij mee dat ik ze graag even wilde showen.
Nou ik heb wel weer genoeg gepraat hahaha dus geniet van de foto's :D

Luna:
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Muppet:
6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.

Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Welke vinden jullie het mooiste? Mocht je het leuk vinden zijn wij ook actief op social media. Op zowel tiktok als instagram heten wij @dunlopsporthorses

Liefs

Anoniem

Re: Heel blij paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:50

Wat zijn ze mooi!! :o Ik vind 3 echt super maar 10 ook.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:53

Prachtige foto's en wat een leuke paarden heb je <3
Ik vind foto 1 het mooiste :j kan zo aan de muur

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 07:29

Die laatste foto <3 Zo lief! Ze zijn allemaal erg leuk :D

LoveWithJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 07:50

De fotos zijn echt prachtig. Je paarden trouwens ook!
Ik zou voor 10 gaan. De liefde spat eraf!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:23

Gefeliciteerd nog met je paard! Hele mooie foto's zijn het geworden!

Ik zou alleen naar een ander halster kijken, deze is namelijk te groot en hangt veel te laag. Dat kan gevaarlijk zijn

Vingino99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-21 17:38

@suzywuzy Dankjewell :o

@lideli Dankjewel voor je compliment! Ik ben ook heel erg blij met deze knapperds :D

@Danielleeee_ Dankjewel! Ik ga denk ik ook de laatste foto vergoten :j

@loveiwthjoy Dankjewel! Ja Valencia is echt een hele goede, maar ook vooral een lieve en geduldige fotograaf. Heel erg blij dat ik bij haar een shoot heb geboekt.

@kidde Dankjewl :) Jaa het halster was alleen even voor tijdens de foto's (was nog een ongebruikte van mijn oude paard). Toch bedankt voor je tip. Altijd fijn als mensen mee kijken :o