Ik ga vandaag een paard kopen!

Na het overlijden van mijn verzorgpaard Menno, was het tijd om langzaam op zoek te gaan naar een eigen paard. Na 15 jaar voor paarden van anderen gezorgd te hebben, was het tijd voor iets van mezelf!

Vorige week ging ik naar mijn beste vriendin om samen stallen te gaan kijken. En natuurlijk ook even paardjes kijken.. Tot ze zei "Kijk eens bij deze vrouw, die verkoopt hele leuke Spanjaarden."
Samen apart op onze telefoon gingen we haar facebookpagina af.. en tegelijkertijd zeiden we tegen elkaar "Deze is leuk!!" En we laten tegelijkertijd elkaar dezelfde foto zien.

Gelijk verliefd!

Ik die mevrouw een berichtje gestuurd, wat ze te koop had staan en of welke er binnen mijn budget zou vallen.
En dat viel hij (soort van). Dus gevraagd hoe of wat.. En uiteindelijk gewoon besloten dat ik hem laat keuren.
En gisteren is hij dan goedgekeurd.

Ik ben echt helemaal loco, ik heb zoveel zin in dat hij hier heen komt en ik gewoon mijn EIGEN paard heb. EINDELIJK!

Het lijkt me leuk hier een volgtopic van te maken, zodat ik altijd terug kan lezen hoe en wat.

Latino is een PRE hengst (nog wel!

Doel met hem is lekker recreatief aan de slag, fotoshoots met gaaf tuig, grondwerk en lekker buitenritjes.

Best een risico om zo een eerste paard te kopen, maar het voelt gewoon echt goed.
Dus ik ga er gewoon voor!