Nu zijn we dus al 10 jaar later! Wat vliegt de tijd...
We reden 5 van de 7, reden dressuurwedstrijdjes, sprongen zelfs eens. Toen ik haar amper 6 maanden had, ze was toen 9 jaar, werd ze volledig afgekeurd om nog serieus te trainen weges artrose. Dat kwam wel aan hoor...
Sindsdien staan ze fijn gras te maaien. We zijn heel lang nog gaan wandelen in de bossen. Door te verhuizen is dit verwaterd, maar nu we alweer een tijdje op onze nieuwe stal staan, zijn we toch weer al een paar keer op ontdekking geweest.
Verder hebben we gewoon super veel gedaan en bereikt in die 10 jaar. Onze band is zo ongelooflijk sterk geworden! Vrijheidsdressuur, grondwerk. Aan de hand wandelen, bitloos, bareback. Afgelopen winter hadden we onze eerste echte fotoshoot. Ik poets haar ondertussen ook al jaren los, en daar geniet zo zooo intens van. Mijn allerbeste vriendinnetje

Afgelopen weekend hadden we onze wij-zijn-10-jaar-samen fotoshoot, een cadeautje van mijn beste vriendinnetje.
Geniet mee van mijn prachtige 19-jarige Quarter x BWP merrie Daisy

Speciaal voor de gelegenheid mooie blinkende teugels, een cowboyhoed en cowboylaarzen gekocht. Any excuse will do haha!

Put your ass on some class - ride a Quarter horse!

Een leuke blooper mag natuurlijk niet ontbreken...

Dit was eigenlijk het begin van de shoot, maar ze werd errug druk op dit veld - ze stond hengstig haha. Maakte zich groot en druk, vandaar dat ik de rust op een wei ben gaan opzoeken voor de rest van de shoot. Maar wat is ze mooi

En plots besloot ze te laten zien dat ze nog steeds aan vrijheidsdressuur kan doen

Jij, wonder van mij...

Zo ontzettend blij met de foto's!

Daisy, you amaze me...

Op naar de volgende 10 jaar, mijn lieve kleine Daisy!
Dus euh.. Welke 2 laat ik op posterformaat afdrukken? Ik kan niet kiezen haha!
Laten jullie een berichtje achter?