Olga W van Forever Pictures

Melissa Klaver-Bouwman van Brichelfotografie

Laura Dijkslag

Maria Kooy

Adios amigos!
https://www.youtube.com/watch?v=zc88GRX28fY
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bellatrix schreef:Een paar fotografen springen er voor mij echt uit! Maar mooie serie hoor!
Nu wil ik je ook voor de lens! Maar ja, ik kan niet zulke platen maken....

Citaat:Zorro betekent ‘vos’ in het Spaans! Dat heb ik afgelopen weekend geleerd en toen ik deze foto zag moest ik daar gelijk aan denken, hij is sluw, snel en ongrijpbaar. Bij dit beeld stel ik me voor dat zijn plannetje gelukt is en hij zich snel uit de voeten maakt! Dat alles gebeurt natuurlijk s’nachts of in de schemering dus heb ik mijn edit hierop aangepast.
En het maakt niet uit hoe jouw stijl of nabewerkingen zijn
Iedereen doet het op zijn/ haar manier en ik ben altijd blij en tevreden met plaatjes met en van Diablo
Je kunt er nooit teveel hebben
IMJ schreef:Mooie foto's!![]()
En jij bent Zorro?
Samen met mijn lieve en knappe Friese hengst Diablo
Vooral de foto's waarop jullie op de camera af galopperen. Heel vet!
Vind ze zo leuk, en helemaal Tornado natuurlijk.
marley93 schreef:Wat gaaf zeg!Vooral de foto's waarop jullie op de camera af galopperen. Heel vet!
Vroeger waren de zorro films nog wel eens op tv, dan moest en zou ik ze kijken.Vind ze zo leuk, en helemaal Tornado natuurlijk.
Klopt inderdaad
Er is 1990-1993 een serie op Family Channel geweest en in 1957-1959 heeft Disney ook een serie gemaakt en die is ook uitgegeven op VHS videobanden (dit is mijn favoriet van alle Zorro media
) Uiteraard is (bijna) iedereen wel bekend met de in 1998 uitgekomen 'The mask of Zorro' met Antonio Banderas film en later in 2005 'The legend of Zorro'
KimD schreef:Krijg spontaan zin om Zorro te gaan kijken! Echt heel gaaf!
_l_amanda_l_ schreef:Gaaf! Die eerste foto is echt gewèldig! Zo donker en mysterieus met dat lichte gebouw op de achtergrond!
Hij staat daar ook zo netjes en beheerst
En het grappige van deze foto vindt ik nog eens, dat je in het linker hekwerk, de letter Z ziet