xYaartje schreef:Wat onwijs leuk om te zien!
Hier zie ik ook het elk jaar weer. Kauwen die de vachten van de pony's oprapen om daar nestjes van te maken. Moet er nog ergens een foto van hebben dat een Kauw een pluk haar in zijn bek/snavel heeft van een van de Shets.
Vorig jaar ook een Spreeuw gehad die het heel gezellig vond om op mijn pony te rijden. Zat een kwartier lang heel rustig bovenop mijn pony terwijl hij door graasde.
Deed zelfs aan voltige. Want de Spreeuw sprong er af en er weer op.
Heb de Spreeuw nog gevraagd of hij mijn pony wilde komen bij rijden, maar helaas. Na die ene keer niet meer gezien.
Dit jaar hoop ik het met de camera goed vast te kunnen leggen dat de Kauwen de haren weer op komen pikken. Laat het haar ook altijd liggen wat ik er af borstel. De volgende dag is letterlijk alles weg en mee genomen door de vogels.
Voordeel van natuurfotograaf zijn is dat ik de camera elke dag mee heb. Dus het vast leggen dat de Kauwen het haar op komt vast nog wel een deze dagen (mits de camera zo lief is om niet kapot te gaan).
Als natuurfotograaf heb je vast veel meer milimeters dan 200mm. Heb even zitten spieken naar die Sigma 150-600mm, want de Canon is nogal duur... 
ellepel schreef:ah wat leuk!
ik woon in de stad en neem zelfs het haar van de paarden mee en leg het hier in de tuin.
komen zoveel vogels op af om het mee te nemen!

Wat leuk dat je het mee naar huis neemt. Zijn de vogels inderdaad vast heeel blij mee.
janouk schreef:[
Video ]
Hier heeft de kauw een ontharingskliniek
Gaaf dat je het hebt weten te filmen! 
mala26 schreef:Leuke foto's!
Je hebt inderdaad genoeg de poetsen de komende tijd. Wat een haar..
Janouk dat filmpje is briljant.
Als ze helemaal klaar is met haar wintervacht en in haar zomervacht staat duurt het niet lang meer voordat ze denkt dat de volgende ijstijd er al weer aan komt. Voorlopig zijn we nog niet zo ver.
Es_ther schreef:Oooh heerlijk hoe de natuur werkt! En jouw foto’s blijven geweldig
Die ooievaar
Janoek, dat filmpje

Dank je wel!
Kimm4 schreef:[ [url=m/Spr4gR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook zo'n vogel op heterdaad betrapt

Leuk dat jij het ook hebt weten vast te leggen. Voordat ik op de wei ben zijn de vogels idd al weer pleitte die op de paarden zitten.