Helaas weinig leuke plekjes in de buurt, dus naar een dijkje gewandeld. Dat is normaal haar vaste galoppad en ze was het er dan ook niet mee eens dat ze moest stappen en tölten

Skóla is een 20-jarige IJslandermerrie, al heeft ze dat zelf niet door haha. Haar favoriete hobby is voluit gaan op een lang pad en ze kan hárd. Maar na die spetterende galop wandelt ze ook rustig aan een lang teugeltje verder. Gouden karakter!
We beginnen met poseren

Even intölten, mevrouw had iets in de gaten en gooide alle gangen dooreen

Tijd voor een galopje!

Ook een stukje telgang geprobeerd. Dit doen we echt bijna nooit... Skóla kan het en vind het geweldig, maar baasje heeft nog veel te leren

Daarna wel een fijnere tölt!

En mijn favoriet. Dit is echt een foto die het karakter, het innerlijk van Skóla perfect weergeeft. Lief, schattig, vriendelijk maar ook een guitige blik. En vooral vrolijk. Ze is echt áltijd vrolijk, altijd blij, nooit chaggy...

Op stal nog enkele blackfoto's gemaakt

Tot slot nog een gewone telefoonfoto, maar eentje die ik toch wilde tonen. De eerste keer op neckrope. Ondanks dat er een tractor bezig was aan de overkant van de bak toch geen stap verkeerd gezet, wat ik heel knap vond gezien recente slechte ervaringen!