(https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=151&t=2014225 had ik mij bedacht even nog geen nieuw paard, rustig doorsparen en dan zien we dan wel weer verder.
Tot ik op Facebook deze voorbij zag komen

Meer info en na flink twijfelen toch gaan kijken, ik ben vrij bangig geworden omdat ik bijna 20 jaar mijn vosje gewend was en rijtechnisch er wel even een beetje uit ben ook.
Na kwartiertje in de bak gereden te hebben ben ik met haar naar buiten gegaan, lang teugeltje in draf pal langs de snelweg (nooit gedacht dat ik dat zou durven met een onbekend paard).
Toch wel enthousiast, maar eigenlijk vond ik haar iets te klein en rijtechnisch was zij er even uit dus ook wat werk aan... paar dagen erna nogmaals geweest en kreeg haar toch niet uit mijn hoofd.
Dus dag erna de koop door laten gaan

Inmiddels is ze er al wel weer een goede 2 maanden, lekker onder handen genomen voor haar vast zittende lijf, paar kilo’s bijgekomen, goed zadel laten aanmeten en goede begeleiding voor beide

Hier voor het eerst “thuis” gereden met barebackpad (hoezo bang zou je zeggen maar ik scheet hem 10 kleuren kan ik je zeggen)

En toen was er sneeuw, en een fotograaf op stal

Meet [***] (tygo x goodtimes), 12 jarige merrie:

Een reactie zouden wij heel leuk vinden