Een paar weken geleden toen er zo veel sneeuw lag, heeft mijn vriend Dennis een video van mij en mijn 22-jarige haflingerxgroninger kruising Otje gemaakt
Ik heb Otje al ruim 10 jaar. We hebben de gehele rit in het bos gereden op neckrope, genoten van de natuur en elkaar. En wat ik wil meegeven, we kunnen onze paarden zoveel aanleren en er zoveel 'doelen' mee behalen (wat ik ook zeker doe en waar ik van geniet), maar echt samen zijn en één zijn in het moment staat bij mij toch wel echt op 1. In rust. Het gevoel uitleggen is moeilijk, maar ik denk toch dat deze video wel een stukje van dat gevoel weergeeft.Ik vind het ook zo knap van Dennis, die zelf niks met paarden heeft maar toch zo goed weet hoe hij het in beeld kan brengen met gevoel!
Bedankt voor het kijken!
Liefs Heidi
.
Ik heb Otje al erg lang en rij ook al lang met haar zo, jaren.. overal, in het bos (niet over de weg natuurlijk), op het strand en op andere plekken waar we met de trailer heen rijden bijvoorbeeld. Zelfs uren over de Veluwe. Niet als ik alleen ben, wel met iemand samen. Het is nog nooit fout gegaan en ik denk dat een hoofdstel mij niet meer zekerheid zou geven. Maar ik snap je reactie hoor! Maar tussen ons zit het wel goed
snap je punt wel, maar misschien beter om er anders zelf een topic ofzo over te maken dan hieronder dit perfecte filmpje met hoe het wel kan je mening te uiten.