Sneeuwpret met de hafjes!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_22

Sneeuwpret met de hafjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-21 21:14

Een dikke laag sneeuw! Daar moesten we wat leuks mee doen. Samen met Shirley, de eigenaresse van mijn verzorgpaarden (met de roze broek), heb ik de kou getrotseerd en hebben we vooral veel lol met je knol gehad in de sneeuw :D .
We hebben eerst Anton gehaald en onze slee constructie uitgeprobeerd. Hij deed het zo goed voor de eerste keer met een slee erachter!

Afbeelding
Sneeuw neusje van Anton <3

Afbeelding
En voor de slee!

Daarna hebben we allebei nog even foto’s met hem gemaakt in het bos.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vond Anton het maar vreemd dat baasje opeens ging liggen in de sneeuw... :=

Afbeelding

Toen was Roos aan de beurt! Roos vond de dubbele lijnen vroeger nog spannend, maar deed dit zo braaf ook!

Afbeelding
Wimpers met kleine ijs stukjes van Roos (ze hadden overigens totaal geen last van de kou)

Afbeelding
En ook Roos voor de slee!

Daarna ook met Roos leuke bosfoto’s gemaakt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was voor mij de eerste keer werken met paarden in de sneeuw en wat was het leuk! Hopelijk kunnen we de komende jaren vaker sneeuwpret hebben :D

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:22

Heerlijk!! Ik durfde met met mijn Haflinger niet aan, wij hebben de Shet genomen :D

Tip voor je borsttuig. Wij hebben de longeersingel gebruikt en als borst de 'gewone' singel van het zadel.

Afbeelding

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-21 23:41

suffie schreef:
Heerlijk!! Ik durfde met met mijn Haflinger niet aan, wij hebben de Shet genomen :D

Tip voor je borsttuig. Wij hebben de longeersingel gebruikt en als borst de 'gewone' singel van het zadel.

[ [url=m/jO8yXi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahhh leuk!! Lieve foto ook!
Bedankt voor de tip! Wij zaten inderdaad ook te denken dat het handiger is als er iets om de buik en borst zit. Nu voor de eerste keer hebben ze er maar een paar meter mee gelopen maar mochten we dat een keer kunnen gaan uitbreiden is dat inderdaad beter :j

Sure_lee

Re: Sneeuwpret met de hafjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 09:51

Leuk topic heb je gemaakt Lisa!

Ik vond het echt een hele gezellige dag. Lekker spelen met de paardjes en genieten van de sneeuw!

Lisa_22

Re: Sneeuwpret met de hafjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 10:07

Dankjewel!
En leuk dat we in uitgelicht staan!

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 18:21

Vandaag hebben we het met een tuig geprobeerd! Dat ging veel beter en we hebben een mooi stuk gesleed!!
Ze waren ontzettend braaf en Roos had echt de smaak te pakken! Super leuk om een keer te doen en mijn eerste soort van men ervaring *\o/* :D
Roos was als eerste aan de beurt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen moest Anton er ook aan geloven
Afbeelding

Afbeelding

Wij hebben in ieder geval weer heel veel lol gehad :D