Vrijdag heb ik een sarcoid bij mijn vriendje gevonden, dinsdag wordt het eruit gehaald en moet hij minstens 14 dagen boxrust hebben.

En hij moest een gekke bek trekken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnsjePansje1 schreef:Wat een prachtig paard is dat zeg
Leuk dat je iedereen hebt meegekregen voor de wandeling.
En succes alvast voor de 14 dagen boxrust. Wel lekker warm met de aankomende kou
SVRL schreef:AnsjePansje1 schreef:Wat een prachtig paard is dat zeg
Leuk dat je iedereen hebt meegekregen voor de wandeling.
En succes alvast voor de 14 dagen boxrust. Wel lekker warm met de aankomende kou
Dankje, gaan spannende 14 dagen worden. Niet rijden is 1 ding, maar niet de stal uit mogen is nog wat anders. Na 3 dagen mag ik wel met hem stappen, maar hij mag niet draven of bokken. Leg dat maar eens uit aan een jonkie van bijna 6.
SVRL schreef:Hij staat normaal met een deken, meneer wordt humeurig als hij in de winter nat wordt en snoepjes heb ik altijd op zak. Normaal stapt hij rustig mee, maar als het druk is op de heide, wil hij zich wel eens aanstellen en gek doen.
AnsjePansje1 schreef:SVRL schreef:Of we wandelen op de wijk,daar is hij wel rustig.
Klinkt als een goed idee. Ik zeg niet dat het niet spannend gaat zijn, maar als ik dit zo lees gaat het goedkomen.
Wat voor ras is het eigenlijk? De omschrijving van een chocolade reep past perfect, heb die kleur nog niet eerder gezien
SeaSide schreef:Hey wat leuk om Quickstep weer te zien!
Succes met de bedrust, hopelijk houd hij zich koel.
SVRL schreef:SeaSide schreef:Hey wat leuk om Quickstep weer te zien!
Succes met de bedrust, hopelijk houd hij zich koel.
Jaha, we zitten niet meer op fb en dan ben je zowat van de aardbodem verdwenen hé. Hier zie ik jullie al eens voorbij komen als je in uitgelicht staat. Hoe doen jou dames het? Is Roze nog even jolig als haar halfbroer?