verdriet, blijdschap, verdriet,... alles liep echt niet mee
januari liep nog redleijk normaal, ik reed gewoon met flint & we gingen wel eens het bos in, blesco ging toen nog wel eens aan de hand mee

februari
ik zat door ziekte thuis en aangezien er niet te veel te beleven viel heb ik veel gereden, maar niet echt fotos
maart/april
gingen ze terug naar de zomerweide, we wisten dat dit voor blesco (32 jaar) de laatste keer zomerweide ging zijn...

mei
ik deed mee met een online proefje en ging wel eens met flint alleen naar buiten

juni
naar jaarlijkse gewoonte ging ik met de manege waar ik vroeger reed mee op strandrit, kon ik nog eens wat van mijn bucketlist afstrepen: op een trekpaard rijden!

juli/augustus
niet veel spectaculair gebeurt
september
we wisten: oktober was het zover, dus nog heel veel genoten van blesco & veel fotos genomen

oktober
op 5 oktober was het zover jammer maar helaas moesten we blesco laten gaan, blesco heeft mij super veel geleerd en is meer dan 20 jaar van mijn ouders geweest, ik heb samen met flint nog afscheid gaan nemen nadat hij was ingeslapen

november
heel veel tijd gestoken in flint die jammer maar helaas door omstandigheden alleen stond, maar wel thuis stond en alle aandacht kreeg die hij verdiende
december
flint kreeg een nieuw vriendje: angel, een ruin van 26 jaar, jammer maar helaas hebben we angel 2 dagen later dood in stal aangetroffen

het jaar heeft hij afgesloten met nog een ander vriendje, waar het jammer maar helaas ook niet echt mee klikte...