Helaas gooide de corona alles in de war en ging de selectiewedstrijd niet door maar opende het wel nieuwe wegen en waagden we ons aan ons allereerste online M1 proefje! Het was gewoon geweldig om met deze geweldig lieve maar zelf (verder) opgeleide en niet altijd makkelijke pony een M1 proefje te rijden! Een winstpunt haalden we niet maar we zaten er ook weer niet heel ver vandaan.
En zo gingen we bijna elke week wel een filmpje maken met mijn grootste supporter mijn vader. Hij sjouwde de balken voor de afzetting, leerde Vera te poetsen, de bakjes voer klaar te zetten en bracht en haalde mij van en naar stal. Ik kon me geen betere filmer voorstellen en hij begon als niet-paardenmens ook echt te begrijpen wat ik aan het doen was.
Ikzelf had deze hulp ook wel echt nodig want mijn conditie ging telkens wat achteruit wat jullie beter in dit topic kunnen lezen: [MWS] Wat kan je van je HA verwachten als..
Ik probeerde elke week een klein doel te hebben en me daar op te focussen en meestal lukte het me dan wel om daar een 7 voor te krijgen. Het moest vaak alleen meer en groter dus meer impuls maar mijn punten waren over het algemeen niet heel erg slecht, zo tussen dus 170 en 178 maar net geen 180 steeds, ook niet op mn proefje die heel fijn voelde.
Toen was het 30 december 2020, het was heel erg koud en ik woog inmiddels veel te weinig dus starten in mijn jasje was helaas niet mogelijk. Toen heb ik er een ander setje van proberen te maken met natuurlijk blauw en zwart erbij. Zo zagen wij eruit tijdens ons proefje die dag:

Maar 1 keer gereden en daarna gauw naar stal want het was eigenlijk al niet meer echt goed mogelijk. Wederom gelukkig had ik mijn super groom.
Het duurde erg lang voor de uitslag kwam en ik was al een nieuw filmpje aan het plannen (want ik wilde ZO graag dat winstpunt halen!) toen op donderdagavond om 23 uur ik nog voor de 1000e keer een keer keek en tot mijn grote verbazing dit zag staan:

Gelukkig waren mijn beste vriendin en mijn vader nog wakker om mijn verhaal aan te horen want zomaar gaan slapen dat was geen optie geweest

Maar gewoon een Winstpunt! M1+1! Vera een M1 pony en ik een M1 ruiter! Het is nu nog niet te geloven!
Maar het proefje van de zaterdag werd een fotoshoot. Ik moet namelijk met spoed worden opgenomen , dat ben ik nog niet ivm de wachtlijsten maar zo snel mogelijk moet ik weg omdat mijn gezondheid in gevaar is. Ik was ook blij met alle hulp zaterdag zodat het een mooie middag is geworden.
Ik wil beginnen met een foto die voor mij heel speciaal is. Toen ik hem zag moest ik gelijk huilen en dat is eigenlijk nog niet gestopt. Zo prachtig, zo puur Vera, Zo met die trouwe ogen.

Ik hou zoveel van jou lieve kleine Vera

Naast mij mijn steun en toeverlaat en topgroom.
Dus wat lichamelijke toestand betreft kwam het winstpunt echt op het laatste moment, ben er zo blij mee. En nu is het maar afvragen wanneer ik waarheen moet maar echt rijden lukt niet meer dus hopelijk kunnen we over een tijdje weer verder gaan waar we nu gebleven waren. We hebben er hard voor gewerkt.