2020 met Max

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xRoossie95

2020 met Max

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 19:17

Aangezien ik het erg leuk vind om op deze manier terug te kijken op het jaar maak ik toch ook nu nog een 2020-overzicht voor mn verzorghaffie Max <3
Het overzicht van 2019: [ITP] 2019 met Max; van B naar L1

Een jaar anders dan anders. Normaal rijden we elke week groepsles maar met corona kon dat niet altijd. Dus minder lessen gereden, maar wel meer zelf gedaan en dingen uitgeprobeerd. En daarnaast hebben we m beleerd voor de kar zodat hij mijn zus naar het altaar kon brengen *\o/*

Hieronder per maand een overzicht;
In januari hebben we m voor het eerst voor de kar gezet <3 Eerst drie keer met lijnen/band geoefend en dat ging zo goed dat we snel een kar er achter geknoopt hebben. Plaatje is dus ook niet perfect of goed, maar dit was de allereerste keer met kar;
1.
Afbeelding

In februari mochten we nog lessen. Dus hadden we lekker springles
2.
Afbeelding

Toen kwam de bruiloft aardig dichtbij dus nog even voor het echie oefenen met de kar. En toen mocht ik m ook zelf rondsturen, zo gaaf! In maart zijn we op de lage vuursche gaan oefenen;
3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. ook deden we aan duo longeren :') :j
Afbeelding

April begon het weide seizoen weer; altijd een feestje
6.
Afbeelding

In mei eens het bitloze longeren geprobeerd, wat ie echt super goed en ontspannen deed
7.
Afbeelding

In juni lekker veel zelf gereden en ook wel eens weer een sprongetje meegepakt
8.
Afbeelding

Ook werd het crossland dit jaar weer opgebouwd. In juli met de lessen daar even kunnen oefenen, want oh wat vind ik dat spannend :+
9. slechte kwaliteit sorry, maar moet toch bewijs hebben
Afbeelding

Ook een online proefje gedaan, lekker halsstrekken
10.
Afbeelding

Augustus is echt niks spannends gedaan :+

Maar in september hebben we Max + mn eigen paard ingeladen en zijn we bij een vriendin in brabant blijven slapen voor een aantal nachtjes, heerlijk in het bos genieten!
11.
Afbeelding

Oktober was het weer eens tijd voor een springlesje met een in-uitje (gruwelijk }> )
12.
Afbeelding

En toen hebben we ook eens bitloos rijden uitgeprobeerd. Ging veel beter dan verwacht!
13.
Afbeelding

In november nog eens tijd voor een online proefje
14.
Afbeelding

En in december hebben we het rijden me bbp fanatiek opgepakt! Zowel voor mezelf als met lessen pak ik m steeds vaker. Echt een leuke afwisseling
15.
Afbeelding

Ook hebben we weer kerstfoto's gemaakt, die kan je hier zien; [ITP] Kerstgroet van Tosti en Max :D

Toch best een veelzijdig jaar weer :o Hopelijk kunnen we in 2021 ook weer lekker met wedstrijden mee doen, blijven we sprongetjes maken en gaan we nog vaker met bbp rijden!

nessinator

Re: 2020 met Max

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:30

Wat een heerlijke, veelzijdige haf! Heel veel plezier met hem in het nieuwe jaar!

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-21 17:07

Dankjewel nessinator :o Ja hij vind alles leuk en goed!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:39

Leuke Haf is het inderdaad en je bent lekker veelzijdig bezig met hem! :) Leuk dat hij bitloos ook zo goed oppakt.

AnsjePansje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:02

Wat een leuk beest zeg. Erg sprekend hoofd zit er op. Ziet eruit alsof jullie veel dingen samen ondernemen :)