Behalve alle Corona omstandigheden toch ook een hele boel leuke en mooie dingen meegemaakt. Kijk mee ....
Januari
Gigant stond voornamelijk stil. Ik had (heb

een relatie aan de andere kant van de Veluwe. Mede door het wat minder tijd hebben en het slechte weer weinig gereden

Hier kreeg gigant een nieuwe bijrijder
Februari.
Ik ben heerlijk 2 weken net voor de maatregelen op vakantie geweest naar Gran Canaria. Na m’n vakantie hebben we gigant naar de andere kant van de Veluwe gehaald want ik ging samen wonen.

Maart
We pakte de ritjes weer op. Voornamelijk buiten want de bak op stal was te slecht.

April
We werden lid van de vereniging aan t einde van de straat en trainde heerlijk in de buiten en binnenbak. Toen nog niet wetende dat er geen wedstrijden meer zouden komen dit jaar.

Mei
We reden heerlijk in de bakken en in de bossen in de buurt. Niet heel dichtbij maar we maakte toch redelijk wat ritjes

Juni / juli
Weinig actie helaas door de vele hitte kwam
Het rijden er niet altijd van. Maar op de avonden hadden we lol met oa vrij springen

Augustus
Nog steeds heet maar hier en daar werd er toch wat getraind.

September /oktober
Het was nog steeds heet maar koelde langzaam af. We reden regelmatig in t bos met stal genootjes maar verder was het erg rustig. Ook pakte we de lessen op de vereniging op.

November
We maakte de keuze om weer te verhuizen. Een binnenbak aan huis was toch eigenlijk wel een must. Daarnaast lekker vollemaan waardoor ik mij goed kan focussen op m’n studie en werken.

December
We trainen fanatiek in de binnenbaan en rijden heerlijk in t bos welke nu weer aan het einde van de straat zit.

Op naar een nieuw jaar met nieuwe doelen kansen en uitdagingen