Niet 1, niet 2 maar...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

veertje99

Niet 1, niet 2 maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 23:23

Afbeelding

5 jaar samen met Donner!

Wat ben ik toch ongelofelijk trots op wat wij allemaal al hebben bereikt! Om te beginnen laat ik eerst even 2 verschillen zien van toen ik hem net 3 maandjes reed en hoe we nu samen rond rijden.

Afbeelding
Afbeelding

Om te beginnen in februari. We reden ondertussen al in het M1, het ging nog niet altijd even makkelijk en in februari reden we dan ook een outdoor wedstrijd mee waarbij het die dag iets harder waaide dan verwacht :+
Afbeelding

Door naar maart, de trainingen gingen steeds fijner en ik begon het ook terug te zien op de foto's die gemaakt werden. Deze maand bestond uit buitenritjes en samen lekker trainen.
Afbeelding

In april pakte we de neckrope er weer wat vaker bij. Daarbij ook voor het eerst volledig op neckrope gereden zonder zadel, wat was dat een heerlijk gevoel <3 Het springen deden we ondertussen ook al een paar maandjes iedere week en af en toe ook thuis een klein sprongetje. Als we dan toch met neckrope bezig zijn dan ook maar meteen een sprongetje op neckrope :)
Afbeelding
Afbeelding

Mei stond in het teken van een online wedstrijd, fotoshoots, buitenritten en lekker door blijven trainen richting het M2!
Afbeelding
Afbeelding

Het springen ging zo goed dat ik in juni een aantal keren zelf nog naar de rijvereniging ben gegaan om te gaan springen. Hij sprong die dag zo fijn dat we de hindernis uiteindelijk omhoog hebben gezet naar ongeveer 95cm :)
Afbeelding

In juli & augustus hebben we weinig tot geen foto's gemaakt. Augustus hebben we onze laatste M1 wedstrijd gereden en verder hebben we veel getraind, buitenritten gemaakt en uiteraard ook nog weer lekker op neckrope gereden.

In september hadden we ons M2 debuut. Ik was onwijs trots op Donner en hij liep super fijn! Ook hebben we in die maand onze aller eerste cross les gehad. Hij had soms eventjes wat aanmoediging nodig, maar voor de aller eerst keer deed hij het super netjes.
Afbeelding
Afbeelding

Oktober had ik 2 setjes compleet gemaakt en die wilde ik graag op de foto hebben.
Afbeelding
Afbeelding

November was net zoals bijna iedere maand, lekker trainen en buitenritjes maken.

En toen was het alweer december. Ik wilde heel graag een keertje foto's met s&t hebben. Eerst in de bak gereden om te kijken hoe hij aanvoelde, had in mijn achterhoofd gehouden dat als hij er echt niet fijn op ging reageren ik dan zijn 'gewone' hoofdstel in zou doen. Hij liep er onwijs fijn op en heb nu 3x met s&t gereden waarbij we ook onze laatste foto's van dit jaar hebben gemaakt. De draf foto bovenaan dit topic is ook op dezelfde dag gemaakt.

Afbeelding

Ik ben onwijs trots op hem! Volgend jaar hoop ik met hem ons spring debuut te kunnen maken zodra de wedstrijden weer kunnen en wie weet einde van de zomer ons Z1 debuut als we daar klaar voor zijn :D Op naar ons 6e jaar samen <3

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:26

Normaal zit ik vaak te kijken wat nou de antwoorden zijn in het spelletje zoek de verschillen, maar bij jou is het echt super duidelijk! Leuk om zo vooruitgang te zien :)

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 23:41

Prairy schreef:
Normaal zit ik vaak te kijken wat nou de antwoorden zijn in het spelletje zoek de verschillen, maar bij jou is het echt super duidelijk! Leuk om zo vooruitgang te zien :)

Leuk om te horen, dankjewel! :)

Murphylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:00

Wat zijn julie toch een mooie combinatie.
En wat is donner toch een leuk paard !

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 14:17

Murphylover schreef:
Wat zijn julie toch een mooie combinatie.
En wat is donner toch een leuk paard !

Dankjewel :D

Shinedown

Re: Niet 1, niet 2 maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 14:38

Wat een mooi en veelzijdig paard! :D

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 20:27

Shinedown schreef:
Wat een mooi en veelzijdig paard! :D

Bedankt :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 10:05

Wat een groot verschil heb je al bereikt! En heerlijk veelzijdig zo! Super leuk om naar te kijken!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 10:24

Wat een verschil zeg! En superleuk dat jullie zo veel verschillende dingen doen, veel plezier samen!

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 11:16

Wat een leuk overzicht zeg, het verschil is duidelijk te zien. En wat een prachtig dier is Donner, op de eerste foto heeft hij zo'n mooi oog, lijkt heel lichtbruin.
Hoe groot is hij? Jullie zijn een mooie combi

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 11:50

WAUW!! <3 Dat is een geweldige transformatie. Dikke complimenten voor jou!!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-21 12:08

Bedankt allemaal <3

@desi, Hij heeft inderdaad hele mooie lichtbruine ogen. Valt met blackphoto's altijd enorm op. Hij is 1.55, een mooie grote pony :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 12:32

Ohh wat een leuk paard!
Veel plezier samen in het nieuwe jaar

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 17:38

Die is knap zeg <3 <3

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 19:59

Zo, die is veranderd in 4 jaar! Wat een knapperd en wat doen jullie leuke dingen.
In je profiel staat dat hij 1.55 m is, klopt dat nog steeds?
Hij lijkt namelijk veel groter :-)....

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 20:47

Leuk overzicht en Wat staan die setjes op je laatste 2 foto’s mooi zeg!

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 20:55

Wat een super leuk dier!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:00

Wat een knapperd is hij toch! Mooi jaar hoor!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-21 23:22

Bedankt allemaal, super leuk alle reacties <3

@Kendra, ja hij is 1.55. Hij is bijna 17 jaar dus de afgelopen 5 jaar niet meer gegroeid :P Ik ben ook niet groter geworden, maar ben langer gaan zitten daarom lijkt het bij de vergelijking foto denk ik dat hij groter is geworden :D