Dus in Januari was het zover, er kwam een kleine Shetlander monster voor mijn zoontje van 3 zodat ze samen konden op groeien.... was de bedoeling

Hij werd verkocht als lief en betrouwbaar, tijdens de bezichtiging was alles oké tot we thuis kwamen met hem... daar begon de ellende.. het ging van bijten naar gericht trappen en slaan, ik kon niet in de bak lopen met hem los of ik had hem achter in mn nek zitten, gewoon levensgevaarlijk dus...
Maaaar er kwam licht aan het einde van de tunnel na maanden letterlijk bloed zweet en tranen

Nu willen we hem voor geen goud meer kwijt!
Inmiddels zijn wij in alle rust nieuwe dingen aan het leren en genieten vooral samen, niks moet.
oa. Langer lijnen/wennen aan het tuig, stap ritjes (nooit langer dan 10 min) vrijheidsdressuur/grondwerk.
De plannen voor de komende jaren zijn om Chase te beleren voor de kar(zal rond de zomer volgend jaar zijn) meer gaan doen met vrijheidsdressuur/grondwerk en zolang kindlief het nog leuk vind heeeel veel ritjes onder het zadel

Kijk en geniet mee naar ons jaar in foto’s

Fotos staan op volgorde.

12 dec hebben wij een kerstshoot gehad, meer foto’s komen nog in een apart topic

En voor de gene die het leuk vind, Chase heeft zijn eigen Instagram pagina die te vinden is onder de naam: Shetland.Adventures