[ITP] [VOLG] Paardjes verhuisd naar een heus paardenparadijs!
Ik heb hierin veel foto's gedeeld van de plek waar ik mijn Haflingers Roos & Anton naartoe heb verhuist.
Vooral toen ik foto's ging delen van hoe nat het was, waren mensen niet meer zo enthousiast over de plek.
Geen idee of mensen het leuk vinden om te lezen dat mijn paarden en ik hier nu meer dan een jaar naar volle tevredenheid staan.... Maar ik deel het toch graag haha!
We hebben nu alle seizoenen meegemaakt en ja het is af en toe nat en modderig maar ook heel vaak mooi droog en prachtig.
Het belangrijkste vind ik dat mijn paarden zo ontzettend veranderd zijn. Wat zijn ze hier blij en lekker paard.
Van soms onrustig en druk zijn ze gegaan naar heerlijk relaxed.
Ik durfde eerder bijna niet met 2 paarden een stukje te lopen en reed alleen buiten met een flink bit erin.
Nu wandelen we uren buiten. Soms doe ik dat in mijn eentje met 2 paarden en rijden we nu alles bitloos buiten.
Als iemand dat een jaar geleden had gezegd dan had ik ze voor gek verklaard.
Niet alleen mijn paarden zijn op deze plek relaxed maar ik ook. Er heerst daar zoveel rust en echt alle stalgenootjes zijn leuk. Het liefst loop ik daar de hele dag rond.
Het is Een ITP topic, dus daar komen ze dan!
Vrij snel nadat mijn volgtopic doodbloedde(je moet binnen 2 weken reageren anders sluit hij automatisch), vond ik een bijrijdster. Zo blij met Lisa!
Dit was 1 van onze eerste wandelingen.
1.

Anton leerde zijn voeten op te tillen...
Voordat hij hier kwam staan was hij echt heel lomp en onhandig. Nu totaal niet meer.
2.

Maakten we foto's vlakbij stal.
3.

Ging ik in mijn eentje wandelen met 2 vreetlingers...
4.

Rijden we niet alleen bitloos maar soms ook met bbp.
5.

Hebben de paardjes een meertje in hun paradijs.
6.

Is er ook water op rijafstand!
7.

Pakken we ook weleens de trailer om op pad te gaan.
8.

9.

Lijkt Anton soms alleen op de wereld in het paradijs.
10

Gaat mijn vriend ook weleens mee wandelen.
11.

Spelen mijn paarden met de bal in de bak
12.

13.

En hebben we grondwerkles
14.

Kortom, we doen heel veel verschillende dingen en ik heb echt volop genoten dit jaar.
Deze week zijn ze bezig om in het gebied. De track op te hogen. Ik ben zo benieuwd zaterdag. Dan kan ik het in het licht zien!
Mocht er iemand benieuwd zijn naar de plek waar ik sta? Je bent altijd welkom voor een rondleiding. Stuur maar een pb! Het is eventueel ook te combineren met een wandeling of een ritje met mijn lieve hafjes mocht je dat leuk vinden. Ik deel mijn hobby en de plek waar ik sta graag.