Hé wat leuk, in uitgelicht!
Earth schreef:Holy piep, die lijken echt sprekend op elkaar!! Wat een mooie merrie, ik snap dat je voor haar bent gevallen.
Die foto dat ze hetzelfde staan vind ik echt geweldig, die zou ik zou uitvergroten en aan de muur hangen

Dankjewel! Haha, ja hij is leuk hè. Ze hebben bijna dagelijks wel zo'n momentje, maar krijg het maar eens vastgelegd
.
MariekeS_ schreef:Wat een prachtig topic! Bijzonder verhaal, 2 knappe merries en super mooie foto's...wat zal jij genieten van je dames & plekje

Dankjewel, genieten doen we absoluut!
Fangio schreef:Heerlijk Daisy, het is je zo gegund!
Prachtige foto's heeft Mandy ook weer gemaakt

Dankjewel
. Mooie foto's hè! Altijd leuk om eens foto's te hebben die gemaakt zijn door iemand anders dan jezelf
.
Loeky01 schreef:Ik zat door de foto's heen te scrollen voordat ik je verhaal goed las, en mijn eerste gedachte bij de foto's was; wat een heerlijke rustige uitstraling heeft dit paard zeg. En in jouw verhaal omschrijf je ook precies dat. Wat een prachtig verhaal en zo onwijs fijn dat je dame's het goed kunnen vinden samen. Geniet van je rijkdom aan huis

Ze straalt inderdaad heel veel rust uit en is gewoon zo lief en braaf. Zo kom je ze echt niet vaak tegen. Zeker als je je bedenkt dat ze net uit haar vertrouwde omgeving is gehaald. Nieuw land, nieuw klimaat, nieuwe mensen, nieuw voer, nieuw paard. En dan toch zo stabiel en zo rustig. Ik word zelf ook rustig van haar en dat is niet verkeerd voor mij
.
M_arjolein schreef:Wauw wat is ze mooi en wat een rust straalt ze uit. En wat lijken ze op elkaar zeg! Leuk duo zo
Dankjewel
sanne1992 schreef:Kannonen zeg, dat wordt naar de witte benen kijken wie wie is. Wat lijken ze ontzettend op elkaar.
Echt een mooi stel paarden heb je zo staan

In het begin lukte dat niet want toen stond het onkruid nog te hoog, maar nu gaat dat inderdaad heel goed. Witte voetjes = Indy
. Vooral in de schemer is dat heel handig
.
neile schreef:Mooie foto's! Fijn om ze kort bij huis te hebben. Mooi stelletje ook zo, met twee bijna dezelfde paarden.
Dankjewel
miereneter schreef:Wat een prachtig duo! Hoe leuk en ook wel spannend om ongezien een paard uit Spanje te kopen. Ze hebben hele aansprekende hoofden, jouw merries.
Het was inderdaad wel spannend en ik weet ook niet of ik het had gedaan als het niet zijn paard was. Ik ken de verkoper goed en ik wissel al ruim een jaar foto's en filmpjes met hem uit van onze paarden dus ik had al zoveel beeldmateriaal van haar gezien dat ik niet twijfelde. Twee dagen voordat ze naar Nederland is gekomen heeft hij zelf nog een rit met haar gereden tussen de stieren. Ook daar heb ik beeldmateriaal van ontvangen. Super tof!
Jaan81 schreef:Wat een heerlijk topic Daisy! Zó blij voor jullie dat jullie én Het Plekje gevonden hebben én een prachtig mooie Spaanse erbij én dat de dames het zo geweldig goed kunnen vinden samen

Wauw! Daar gaat een mens van gloeien

Dankjewel, ik ben ook zo blij en dankbaar! Aan het huis moet echt nog veel gebeuren en ook de schuren hebben nog veel onderhoud nodig, maar toch voelt het vanaf dag 1 als thuis
.
culaccino schreef:Wat een mooi verhaal, het had inderdaad zo moeten zijn! Bijzonder vriendelijke uitstraling heeft ze. En wat fijn dat het zo goed klikt met je andere paard!
Dat geloof ik ook echt, dit heeft zo moeten zijn
.