Mijn KWPN-Pony McCartney

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk_H

Mijn KWPN-Pony McCartney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 12:12

Ja echt, een pony :D
Gekocht als 1,58 maar een half jaar later toch eens de meetstok er naast gehouden (ik had het idee dat ie gegroeid was :') ) maar die kwam echt niet boven de 1,56 uit :P Gelukkig wilde ik geen groot paard. En hij is pas 3 dus hij zal nog wel groeien dus wie weet word het ooit nog een echt paard :)

2 weken geleden heb ik een fotoshoot gehad bij Nina van Otterdijkfotografie ( Ninavo op bokt)

En die leuke foto's wilde ik even delen <3 Foto 4 of 5 wil ik denk ik op canvas, welke zouden jullie kiezen :D
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

McCartney is geboren op 12-05-2017 en dat maakt hem net 3 jaar. Ik ben sinds maart wat serieuzer begonnen met longeren en op zijn 3e verjaardag, zat ik er voor het eerst echt op! :D wat een magisch gevoel blijft dat zeg! Ik rijd hem nu 2 of 3 keer per week en verder staat hij lekker 24/7 buiten paard te zijn. We doen het rustig aan en houden het rijden vooral leuk! Ik weet dat hij jong is maar wegens gebrek aan luxe op stal moet ik het doen met het daglicht wat ik heb. Dus deze zomermaanden rijd ik hem lekker rustig door en straks als het weer vroeg donker is krijgt hij een paar maanden vakantie, en dan pak ik hem volgend voorjaar weer op en hoop ik ook wat met hem te kunnen gaan springen.

1 keer per week volgen we samen les en 2 weken geleden heeft mijn vriend onderstaande foto's gemaakt :)

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

Het is echt een super fijn en mega braaf paard om mee te werken. De 4e keer dat ik er op zat zijn we meteen op buitenrit gegaan in de bossen. Lekker achter zijn weidemaatje aan sjokken is het liefste wat hij doet. En dit onderstaande filmpje is gemaakt tijdens zijn 3e buitenrit onder het zadel! Nog nooit zo'n braaf beest gehad. Dit geeft wel vertrouwen dat we ooit op een dag ook alleen op buitenrit kunnen gaan wanneer dit goed voelt!
15.

Ik hoop dat de toekomst ons nog veel mooie avonturen mag geven! Uiteindelijk is mijn doel met hem lekker genieten van het rijden, ik ben nooit een wedstrijdruiter geweest maar vind springen wel heel leuk. Ik ben wel van plan om met hem wat springwedstrijden te doen maar heb geen ambities om daarbij heel hoog te komen, als we een B parcourtje door kunnen komen ben ik al heel blij :)

Dankjewel voor het lezen en kijken! :wave:

tijger22

Re: Mijn KWPN-Pony McCartney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:16

Wat een ontzettend lieve pony!
Mooie foto’s!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:19

mooie fotoś!! ik zou voor foto 4 gaan op canvas!

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:53

Wat waren jullie een leuk duo om te fotograferen <3 en wat was hij braaf!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 15:10

@Ninavo, daar was ik vooral heel blij mee! :D

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:10

Wat een leukie!! Ik vind foto 7 echt prachtig om te laten drukken!

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:19

Wat zijn jullie een leuk stel! Om de keuzestress groter te maken, ik vind 4 en 8 prachtig!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 14:43

Haha te laat, er was een leuke actie van €19 voor een canvas van 90 bij 60 dus foto 5 is inmiddels op canvas besteld :D

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 15:43

Wat een mooi koppie heeft hij! Helemaal mijn smaak <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 17:50

Wat fijn dat 'ie zo braaf is! Vriendelijke uitstraling heeft hij ook. Ik vind foto 5 een goede keuze! :D

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:12

Leuk paardje!
Groeien kan altijd nog, die van mij was net 1.50 toen ik hem net kocht (2 jaar) is inmiddels dik 1.66 :') sinds vorig jaar niet meer gemeten (7 jaar inmiddels) maar tot nu toe ieder jaar nog gegroeit met beetjes

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-20 23:13

Niet alleen zijn uitstraling is vriendelijk, ook zijn karakter gelukkig! Hij komt regelmatig als ik in de wei bezig ben, z'n nieuwsgierige neus er tussen steken voor wat extra aandacht <3

dynara schreef:
Leuk paardje!
Groeien kan altijd nog, die van mij was net 1.50 toen ik hem net kocht (2 jaar) is inmiddels dik 1.66 :') sinds vorig jaar niet meer gemeten (7 jaar inmiddels) maar tot nu toe ieder jaar nog gegroeit met beetjes

Neee, dan word t me weer te groot hoor :Y) :D ik ben nooit de ponytijd ontgroeid :') Van mij hoeft t allemaal niet zo groot _O-