Twee weken terug heb ik een fantastische fotoshoot gehad met Esio en ik ben zo trots op het resultaat dat ik het graag wilde delen.
Sinds begin april ben ik de trots eigenaar van een quarter achtige mix. Hij komt uit Frankrijk en is op papier beleerd, maar moet in de praktijk nog enorm veel leren. Het is een super fijn paard om mee te werken. Hij moet nog veel leren en kan best explosief uit de hoek komen, maar hiervoor hebben we inmiddels grondwerk lessen. Ondanks zijn temperament is hij ontzettend leergierig en als je hem eenmaal aan het lopen hebt dan loopt ie fantastisch. Je moet jezelf alleen niet laten afleiden door andere dingen om je heen en dat is voor mij best moeilijk

In de korte tijd hebben we voornamelijk downs meegemaakt. Esio heeft een zware zandkoliek gehad afgelopen week (net na de fotoshoot) en liep een tijd onregelmatig. Gelukkig zijn beide problemen verholpen en hopen we nu te kunnen genieten. Ook trainen kunnen we nog niet gezien we nog steeds op een zadel wachten (vanaf koningsdag al

Ik wil met Esio graag SGW gaan starten. Onze ontwikkeling kun je onder andere volgen opinstagram
Tijd voor wat positiviteit

De fotoshoot is gedaan door Metha Fotografie.
Meet Esio

En dit zijn wij

Een fietser in de verte. Hoezo snel afgeleid

Deze foto vind ik zo mooi

Na een korte kledingwissel gingen we weer verder:

Ook een van mijn favorieten!

Een van zijn favoriete bezigheden

Tot de volgende keer

We zijn ook begonnen met vloggen. Dit is de allereerste vlog. Inmiddels heb ik een betere camera

Vinden jullie ze net zo mooi als ik

Ik twijfel welke ik laat uitvergroten. Ze zijn allemaal zo tof!
Hopelijk tot de volgende keer een RIJ ITP.
Liefs,
Elin