Ik geloof dat ik voor 4 ga! Dat blauw steekt mooi af en zal mooi staan aan de muur denk ik.
De omstandigheden zijn hier allemaal stuk ruiger, we hebben hier jaren met amper regen gehad en dat levert toch een achterstand op in de groei. Als fokker kun je je paarden in die tijd wel bijvoeren zodat ze niet te schraal worden, maar je weet nooit wanneer de droogte ophoudt en moet dus zuinig zijn met de kosten die je maakt. Daarom lopen paarden hier vaak wat achter. Daarnaast heb ik van veel fokkers gehoord dat de paarden hier over het algemeen ook wat kleiner blijven. Het ruige landschap is toch makkelijker begaanbaar als je iets minder hoog op je voeten staat blijkbaar (of je moet een giraffe zijn
)
Q gaat overigens de dressuur sport in, hij is een van de betere bewegers die ik hier kon vinden. Ik heb nog een dressuur merrie ook (die is half KWPN, moeder is van Flemmingh), maar die komt uit Zuid Afrika en is daar ook nog. Als het meezit kunnen we haar in de komende maanden eindelijk importeren, afhankelijk van de Corona maatregelen.