Misschien kennen sommigen mij nog van mijn vorige post of herkennen jullie de paardjes van bokker Sure_Lee.
Ik ben nu een half jaar de verzorgster/bijrijdster van deze twee knappe haflingers. Ik zag in februari een advertentie voorbijkomen op marktplaats en was eigenlijk al verkocht, op mijn scherm stonden twee hele leuke en lieve Haflingers. De klik tussen mij, Shirley en de paardjes zat vanaf het begin al goed. Het was voor mij een droom die uitkwam, twee ontzettend leuke paarden waar ik van alles mee mag en kan doen (natuurlijk alles in overleg) en ook nog eens een hele gezellige en leuke eigenaresse (inmiddels vriendin) erbij. Iedere keer dat ik er ben (en dat was nu met de coronacrisis wat vaker dan normaal) geniet ik met volle teugen.
Genieten jullie met mij mee?
Ik maak vaak (lange) ritten met Shirley samen, wat erg gezellig is! Ik ben met Anton gestart met de barebackpad en inmiddels rijden we ook met westernzadel (wat toch wel comfortabel is als je een rit van 6 uur maakt

1. Dit was een van de eerste keren dat ik op Anton zat, voor het eerst met een bbp en bitloos, voorheen reed ik altijd met zadel en bit op de manege.

2. Als we een bepaald rondje rijden komen we ook langs een strandje, toen mijn vriend mee was op de fiets hebben we de paarden daar afgezadeld en zijn we lekker het water in gegaan

3. De rit van 6 uur, het was een lange zit maar man wat was het leuk!

Daarnaast ben ik met Anton aan het oefenen om alleen naar buiten te gaan. We zijn eerst alleen gaan wandelen en hebben een paar weken geleden 'alleen' gereden met mijn vriend op de fiets mee!
4. Gezellig samen wandelen met Shirley en Roos

5. En ook alleen samen wandelen

6. En nog een leuke rijfoto tussendoor

Op een zonnige dag vonden we het leuk om mooie foto's te maken bij de gele bloemen vlak bij stal. Shirley heeft er al een aantal in een ander topic staan, maar ik vond dat ze hier ook niet kunnen ontbreken

7. Samen met Anton, deze heb ik ook thuis op Canvas

8. En natuurlijk ook samen met Roos

9. En als afsluiter een leuke foto met z'n vieren in het water

Bedankt voor alles Shirley!!! Op naar nog veel meer ritjes, wandelingen en foto's!