Met de camera naar stal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jenara

Met de camera naar stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-20 22:47

Een goeie week geleden heb ik mijn camera nog eens meegenomen naar stal om nog wat te oefenen :D

Wat stalgenootjes meegenomen en rondgewandeld in de buurt op zoek naar fijne plekjes.
Genieten jullie mee van de resultaten?

Alle tips en tricks zijn welkom! Ik ben maar een amateurfotograaf die graag nog vééééél bijleert!

Edit: ik zie dat de kwaliteit met de upload echt héél slecht is geworden helaas :'(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vriend was mee als assistent en ik heb hem mijn eigen paardje in handen geduwd.
Zo kon ik, nadat iedereen op de foto wasgeweest, zelf ook snel even model staan i.p.v. alleen maar fotograaf :+
Zo heb ik ook nog eens een paar fijne foto's van mezelf en Jenara :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AbleToDream

Re: Met de camera naar stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 09:15

Ooh ik zie Charmeur passeren, wat een leukerd is dat. Heb hem ook al een keer voor de lens gehad.
Mooie foto's alvast!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 07:50

Ik vind ze heel mooi gelukt! Vooral die met de varens <3 Bij de eerste foto’s vind ik de kleuren iets flets geworden, voor mij mag er meer contrast in de foto. Maargoed dat is ook weer smaak :) ga zo door!

Yubine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:00

Zijn erg mooie foto's! Ik vind ze goed gelukt!

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 12:05

AbleToDream schreef:
Ooh ik zie Charmeur passeren, wat een leukerd is dat. Heb hem ook al een keer voor de lens gehad.
Mooie foto's alvast!

Haha ja, zo fotogeniek dat hij is, echt niet normaal! En dankjewel, fijn om te horen van zo'n geweldige fotograaf als jij! Vind je werk altijd echt prachtig en ben aan het proberen sparen om eens een shoot bij je te kunnen doen :D

Ballard_L schreef:
Ik vind ze heel mooi gelukt! Vooral die met de varens <3 Bij de eerste foto’s vind ik de kleuren iets flets geworden, voor mij mag er meer contrast in de foto. Maargoed dat is ook weer smaak :) ga zo door!

Thanks! Ook voor de tip, ja zeker de eerste vind ik echt té flets ... ik ben nog heel erg zoekende naar een "stijl", dus zoals gezegd in de openingspost, alle tips zijn welkom!

Yubine schreef:
Zijn erg mooie foto's! Ik vind ze goed gelukt!

Dankjewel :D