[KS-ITP] Welsh B hengstje Pytron's Brenin (v:Waxwing Perrin) voorbij komen op bokt. Even bekijken natuurlijk en ik werd verliefd op het veulen op onder andere deze foto:

Loslaten dacht ik, ik wilde heel graag nog een welsh B hengst aankopen alleen het plan was nu nog niet en ik dekte zelf al met de vader van dit veulen dus niet handig. Dan kan ik beter een met ander bloed aankopen.
Ik kon het toch niet loslaten en ben er achteraan gegaan en mocht langskomen. Wil een dier graag in de ogen kijken voor ik echt ja zeg maar ik was verkocht

Een goede klik met de verkopers en ze wilde hem graag aan mij verkopen. Wat was ik blij! Kans groot dat hij anders naar het buitenland was gegaan. Tevens kwam de uitslag dat mijn merrie voor de 3e keer niet dragend was van Waxwing Perrin en voelde het nog meer alsof het zo heeft moeten zijn! De hengst vertrok naar Engeland dus een nieuwe poging ging niet meer.
Ik wilde graag met Brenin naar de keuring en na overleg met de fokkers was dit mogelijk. Hij behaalde een hele mooie 1b premie!

Inmiddels is Brenin 2 jaar oud en zal hij dit najaar klaargemaakt worden voor de hengstenkeuring volgend jaar. Ik heb foto's van hem laten maken en deze wil ik graag delen.
De foto's zijn gemaakt door Sanna Tijmensen en Eveline Klein.
*Eveline heeft nog geen logo maar alle rechten zijn aan haar
Mijn kleine knapperd

Sanna kan goed foto's bewerken en heeft naast Pleun ook een van Brenin bewerkt