Hij is vandaag 4 jaar jong geworden volgens de papieren, aan hem merk ik het totaal niet

Het is een echte boef af en toe maar hij is zo gigantisch slim en knuffelig.
Moeilijk te omschrijven dus ik ga het bij foto's houden

Als 3-jarige op de Shire Show in Ermelo. Hij werd er voor zijn grote vriend geplaatst als veel te dikke, 3-jarige broekventje

Lekker knuffelen, hij kan ook gewoon een uur boven me staan waken als ik bij ze in de wei ga zitten. Af en toe loopt hij eens een paar meter verder als hij moet mesten en dan komt hij terug.

Op de foto door Nikki De Kerf, stond al zo lang op mijn to-do lijstje!

En dan jippieeeeeee! Dit jaar ben ik hem langzaam zadelmak beginnen maken. We doen het heeeel rustig, ik ben maar alleen dus het is zoeken voor ons allebei maar het gaat wel super lekker! We zijn nu 3 keer met Dexter er bij een ritje gaan maken van een 2-tal kilometer en dat doet hij super super super flink. En een paar keer ben ik enkele meters met hem alleen gegaan, maar dat is dan meestal 'tot aan de eerste boom' (50m) en weer terug, voor het gevoel

Als ze thuis staan vind ik hem elke ochtend snurkend in het zand

En de meest recente, van gisteren

Nu staan ze terug op stal, bij mijn schoonfamilie. Waar Duke zich een knappe Belgische vriendin geclaimd heeft, ze zijn helemaal verliefd. Ze is wel een beetje ouder dan hij is, maar age is just a number hé.

We weten niet precies wanneer hij moet bevallen maar ik vermoed dat het voor 2 weken geleden was! Spannend!
Wat denken jullie dat het wordt?

Happy birthday Dukie, jij kleine dikzak!