Leuk dat je dit topic bekijkt.
Roos & Anton zijn mijn twee haflingers. De laatste tijd maak ik veel mooie ritjes met mijn bijrijdster Lisa. Daarnaast ben ik ook alweer 2 keer met de trailer op pad geweest met Roos.
Ik wil graag de leukste momenten met jullie delen!
Allereerst gingen Lisa en ik op zoek naar het water. Ik had soort van een route bedacht via ruiterenenmennen.nl. Super handig maar we moesten wel steeds kijken waar we ongeveer waren. Maar we hebben het uiteindelijk gevonden! Met het zoekwerk en een paar keer verkeerd rijden was het een rit van totaal 6 uur exclusief pauze. Wat hebben we genoten...
1.

2.

3.

4.

5.

En weer thuis

6.

Ik had een oproepje geplaatst in de facebook groep van 't Gooi. Ik woon namelijk in Huizen maar mijn paarden staan in Zeewolde. Ik was benieuwd of iemand mij een keer mee op sleeptouw wilde nemen voor een mooie rit in mijn woonomgeving. Dat was gelukt en vrij snel afgesproken.
Voor het eerst met Roos weer op pad met de trailer. Dat was voor het laatst in september voor de verhuizing. Ze deed het top!
De laatste weken rijden we thuis bitloos. Maar omdat het een vreemde plek was, vreemde mensen en vreemde paarden, heb ik deze rit toch met bit gereden. Gaf mij was meer rust.
7.

8.

Vrijdag zijn Lisa en ik weer naar het water gereden. Haar vriend was mee op de fiets dus die kon mooi foto's en filmpjes maken. Het idee was zwemmen. Daarom hadden we de zadels af gedaan.
Maar het was lang ondiep en daarna heel diep met stroming. Dus we zijn lekker ondiep gebleven. Nu we de weg wisten was het niet zo lang rijden haha.
9.

10.

11.

Zaterdag ging ik weer met Roos op pad. Dit keer met een oud stalgenootje afgesproken op mijn oude stal in Ede.
We hadden nog nooit samen buiten gereden omdat zij dat nog niet deed met haar paard voordat ik verhuisde. Het was leuk om weer in die omgeving te rijden en konden Roos en ik ook weer even knuffelen met Penny. Mijn shetlander die ik heb gegeven aan een andere stalgenoot. Ze kwam net terug van een buitenritje met haar bijrijder.
Emmelie en ik hebben heerlijk gereden. Dit keer was het een bekende omgeving. Dus nu wel bitloos gereden. Ging super!
12.

13.

14.

15.

Vandaag voordat het echt heet werd nog een ritje met Lisa en Anton gedaan.
Nu moet ik even afkicken want ik ga op vakantie. Met vriend en zonder paarden. Ik kijk er erg naar uit. Maar dit soort ritjes smaakt ook echt wel naar meer.
Jammer dat een mens ook moet werken