Mijn grote vriend is uit logeren geweest om beleerd te worden, maar vandaag hebben we hem weer opgehaald

Hij vond het zo leuk om weer met z'n vrienden op het land te mogen! Ik was gelukkig zo slim om ook mijn camera mee te nemen, dus ik heb een aantal leuke plaatjes geschoten.
Furrure is nu een dik jaar van mij. Hij wordt eind juli 4 jaar en is behoorlijk aan de maat (1.75+). Hij is op het moment nog behoorlijk schraal, maar dat is met zijn leeftijd en stokmaat niet zo heel erg gek natuurlijk. We doen lekker rustig aan en hij krijgt uiteraard voldoende voer

Vergeleken met een jaar geleden ziet hij er al een stuk beter uit. Hij mist ook nog een hoop bespiering, die we hopelijk kunnen gaan opbouwen in de komende tijd.
Ondanks dat vind ik het zelf nog altijd een plaatje om te zien met z'n lange stelten (waarvan hij niet altijd weet hoe hij ze moet gebruiken

). Het is ook echt een schat van een dier en misschien wel het liefste paard dat ik ooit heb meegemaakt

Hij steelt echt ieders hart en dat is niet voor niets. Hij vindt gewoon alles en iedereen leuk!
Nou, genoeg leesvoer, nu de foto's! De andere bonte die jullie op de foto's zien, is trouwens zijn beste vriend Odin.
1.

2.

3.

4. Zoals jullie zien is mijn vos-merrie ook dol op hem

(echte merrie, dus alleen vrienden als het haar uitkomt

)

5.

6.

7.

8.

9.

10.