We did it xxl Quater, bitloos rijden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharel

We did it xxl Quater, bitloos rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 17:15

Na al die jaren durfde ik het vandaag aan om bitloos te rijden. Ik stelde het altijd uit of verzon een smoes om het maar niet te hoeven doen omdat ik het doodeng vond. Vandaag was het dan eindelijk zover! Ik heb nog nooit zo fijn ontspannen gereden. Ik was altijd bang om de controle te verliezen, maar dat zat meer tussen m'n oren dan het daadewerkelijk zo is. Het bitloos rijden is voor herhaling vatbaar :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker uitgewaaid vandaag!
Laatst bijgewerkt door Sharel op 22-05-20 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:33

Heerlijk he!
Ik rij ondertussen al jaren bitloos mijn Quarter. Had destijds ook bang om de controle te verliezen, maar dat is echt nog nooit gebeurd! :)

Ik heb op je vorige topic ook gereageerd, op dat mooie paard - mag ik vragen waarom je 2x "xxl Quater" schrijft in de titel? Wat bedoel je daarmee?

Sharel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 19:34

LWDaisy schreef:
Heerlijk he!
Ik rij ondertussen al jaren bitloos mijn Quarter. Had destijds ook bang om de controle te verliezen, maar dat is echt nog nooit gebeurd! :)

Ik heb op je vorige topic ook gereageerd, op dat mooie paard - mag ik vragen waarom je 2x "xxl Quater" schrijft in de titel? Wat bedoel je daarmee?

Het voelde vertrouwd alsof we nooit anders hadden gedaan. Het was een probeersel en het werkt geweldig!

Hier kan je wel zien waar die bijnaam vandaan komt :D

Afbeelding

Afbeelding

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:37

Wauw wat een knapperd <3
Hoe groot is hij?

Op naar de vele uurtjes bitloos!

Sharel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 20:40

Boterbloem90 schreef:
Wauw wat een knapperd <3
Hoe groot is hij?

Op naar de vele uurtjes bitloos!

Dank je wel! Zij is 1.60
al toont zij groter, althans dat zeggen de meeste mensen :D

MamaMiesje

Re: We did it xxl Quater, bitloos rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:43

Dat is nou een BONK van een paard zeg <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:57

Sharel schreef:
Citaat:
Heerlijk he!

Het voelde vertrouwd alsof we nooit anders hadden gedaan. Het was een probeersel en het werkt geweldig!

Hier kan je wel zien waar die bijnaam vandaan komt :D

[ [url=m/xvJLJo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rQQW6i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan je lekker verder bitloos blijven rijden :D De mijne was er ook zo mee weg, heerlijk dat vertrouwen dat je in elkaar hebt op zo'n momenten!

Oh dus de zwarte waar het in dit topic over gaat is ook 1.60 dan :D
Idd een bonk van een paard, die bruine, wat MamaMiesje zegt! Mijn Quartermerrie is 1.55m maar smaller gebouwd, de jouwe is idd wel een XXL dan :D

Ik wil echt niet zeiken hoor, maar ik snapte hem niet helemaal door je terugkomende typefout, en dat bedoel ik echt niet l*llig. Het is QuaRter, niet Quater, en ik twijfelde even of ik gewoon iets miste qua kennis of het een typo is :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:00

Ooh wat goed. Ja ik overweeg het ook. Maar moet mij eens goed verdiepen in de bitloze optomingen .

Mag ik vragen waarom je voor deze hebt gekozen? Of heb je meer geprobeerd?

Was het omdoen en gaan? Of toch wennen?

Sharel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 22:17

LWDaisy schreef:
Citaat:

Kan je lekker verder bitloos blijven rijden :D De mijne was er ook zo mee weg, heerlijk dat vertrouwen dat je in elkaar hebt op zo'n momenten!

Oh dus de zwarte waar het in dit topic over gaat is ook 1.60 dan :D
Idd een bonk van een paard, die bruine, wat MamaMiesje zegt! Mijn Quartermerrie is 1.55m maar smaller gebouwd, de jouwe is idd wel een XXL dan :D

Ik wil echt niet zeiken hoor, maar ik snapte hem niet helemaal door je terugkomende typefout, en dat bedoel ik echt niet l*llig. Het is QuaRter, niet Quater, en ik twijfelde even of ik gewoon iets miste qua kennis of het een typo is :)

Daar had ik overheen gelezen maar bedoelde xxl Quarter als bijnaam. Ik heb geen zwarte Quarter mis ik iets? De spelfout in de titel kan niet meer aangepast worden

Knert schreef:
Ooh wat goed. Ja ik overweeg het ook. Maar moet mij eens goed verdiepen in de bitloze optomingen .

Mag ik vragen waarom je voor deze hebt gekozen? Of heb je meer geprobeerd?

Was het omdoen en gaan? Of toch wennen?

Het was omdoen en gaan met die banaan. Het is een tijdelijk probeersel en stap daarna over op een zelfgemaakt bitloos hoofdstel :D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:20

Ohw interssant ..
Maar er zijn verschillende soorten. Jij wist wel meteen voor deze soort te gaan?

Sharel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 23:36

MamaMiesje schreef:
Dat is nou een BONK van een paard zeg <3

Dank je wel <3

Knert schreef:
Ohw interssant ..
Maar er zijn verschillende soorten. Jij wist wel meteen voor deze soort te gaan?

De teugels kunnen op twee manieren bevestigd worden aan het hoofdstel. Het hoofdstel kost geen kapitaal dus als je de mogelijkheid hebt, probeer het eens uit

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 07:36

Hier een slotje, moet naar normale itp maar daar is 1 topic per week toegestaan