Logan & Claire voor de lens!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Orsje

Logan & Claire voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 21:56

Hallo allemaal!

Mag ik jullie voorstellen aan mijn super lieve duo!

Mijn dochter Logan wordt volgende maand 3 jaar, en haar Shetland pony Claire is 21 jaar.

Claire hebben we nu alweer bijna 1,5 jaar en het is zo leuk om te zien hoe dit duo steeds meer naar elkaar toe groeit! Vorige week heb ik ze dan voor het eerst echt samen op de foto gezet. De interactie met elkaar is zo mooi om te zien! Claire is met haar 21 jaar nog zo fit als een jonge pony. Dit wilt ze nog wel eens uiten, maar rondom Logan is ze heel beheerst en oplettend. Zolang we Claire aan de hand begeleiden, kan Logan zoveel leuke dingen met haar doen! Verder pak ik Claire vaker mee Joggen aan de lange lijnen, zodat ze wel haar energie kwijt kan. Want dit heeft ze zat! Om die reden hebben we een 2e pony erbij gezocht die Logan de basis in alle rust kan aanleren. Aankomende zaterdag mogen we de nieuwe pony ophalen.

Maar nu, mijn dametjes.
Foto's zijn deels in thema voor haar aankomende verjaardag.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. Onze toekomstige nieuwe aanwinst! Logan had gelijk een super leuke klik met deze pony. Ze is kleiner dan Claire en nog meer kind gericht. We zijn dus benieuwd wat de toekomst brengt!

Afbeelding

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:13

Agossie <3 <3 <3
Dat ziet er echt te leuk uit! Mijn zusjes van 3 en 5 hebben ook "hun" eigen paarden al :D (Tinker van mam en mijn Haflinger ingepikt :') )
Pony's en kids is de perfecte combi <3

Orsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 22:23

Goudhaan1 schreef:
Agossie <3 <3 <3
Dat ziet er echt te leuk uit! Mijn zusjes van 3 en 5 hebben ook "hun" eigen paarden al :D (Tinker van mam en mijn Haflinger ingepikt :') )

Haha ja, mijn grote ruin zal ze ook wel snel inpikken, maar die is met zijn 1m60 toch echt veel te groot! Maar zo nu en dan (voor Corona tijd) mag ze lekker mee poetsen en rondje stappen. Mijn ruin staat op pension. De ponys aan huis.

(oudere foto, hier hooguit 1,5 jaar oud)
Afbeelding

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 22:31

Orsje schreef:
Goudhaan1 schreef:
Agossie <3 <3 <3
Dat ziet er echt te leuk uit! Mijn zusjes van 3 en 5 hebben ook "hun" eigen paarden al :D (Tinker van mam en mijn Haflinger ingepikt :) )

Haha ja, mijn grote ruin zal ze ook wel snel inpikken, maar die is met zijn 1m60 toch echt veel te groot! Maar zo nu en dan (voor Corona tijd) mag ze lekker mee poetsen en rondje stappen. Mijn ruin staat op pension. De ponys aan huis.

(oudere foto, hier hooguit 1,5 jaar oud)
[ [url=m/pbHbsG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige foto <3
En gaat snel genoeg, vrees ik. De tinker van m’n moeder is ook 1,58m, maar daar stappen én draven ze allebei al zo mee weg :D (aan de hand dan wel maar toch :j )

maaaikkee

Re: Logan & Claire voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 23:22

Wat een onwijs schattig duo zijn ze samen! En vooral foto 10 <3

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 23:29

Foto 5 <3
Prachtige serie en wat een knappe dochter heb je!

Orsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-20 11:14

Ah mijn meisjes in Uitgelicht! <3

Vandaag is nieuwe pony Fiona aangekomen!
Nu staan de dames nog even apart om te wennen. Maar hopelijk snel leuke foto's van alles samen1

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:31

Wat een superschattige foto's!