Op facebook kwam ik toen een advertentie tegen van een zwarte hengst van 3 jaar, ik was meteen verliefd!

Daar was hij dan, ons eerste eigen paard (Rosko de shet niet meegerekend)
Stamboomnaam: J. Termie
Roepnaam: Flappie
geboren 1 augustus 2014
kleur: zwart
afstamming: Namelus R x Contender x Voltaire

Hij had geen bemerkingen op de benen, maar had wel een hartruisje toen we hem kochten (prijs was hier wel naar natuurlijk). De DA gaf hier gunstig advies over waardoor we het toch gedaan hebben, aangezien ik zelf niet de ambitie heb om heel erg hoog te gaan springen.

Een maand nadat we hem kochten hebben we hem laten castreren en kon hij naar huis komen bij ons shetlandmonster Rosko.

Het eerste jaar hebben we vooral fun gehad, veel gaan wandelen, een beetje dressuurmatig gereden, bijna geen sprongetjes genomen. Hij was namelijk nog erg in de groei dus ik wilde hem niet erg belasten.
Vanaf mei 2019 ben ik begonnen met springen, ervoor snapte hij er niets van, hij sprong ofwel niet ofwel erdoor.

Nu zijn we ondertussen een jaartje bezig met springen en het gaat super! Hij springt alles met gemak. Alleen ik moet soms meer in hem geloven, maar daar wordt aan gewerkt

Ook heeft mijn vriend zijn ruiterbrevetten met hem gehaald, daar ben ik extreem trots op!

Hopelijk kunnen we nog vele jaren van hem genieten!