Verzorgpaardjes Anton en Roos!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_22

Verzorgpaardjes Anton en Roos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 20:36

Hoi hoi!

Sinds begin februari ben ik de trotse verzorgster van Anton en Roos! Nu met de coronacrisis kan ik stiekem nog meer van ze genieten <3 . Zoals jullie op de foto's kunnen zien zijn we eigenlijk altijd met zn tweetjes (de eigenaresse en ik), super gezellig natuurlijk! :D. We wandelen veel samen met de paardjes en de eerste buitenritjes zijn ook al gemaakt! Hopelijk genieten jullie net zoveel van de foto's als ik :D

Afbeelding
Dit is Roos!

Afbeelding
Lekker aan het snoezen in het zonnetje

Afbeelding

Afbeelding

Dit is Anton (en ik)!

Afbeelding
Even pauze tijdens het wandelen

Afbeelding

Afbeelding
Nog best lastig...twee paarden vasthouden die allebei precies de andere kant op willen := _O-

Afbeelding
Toen het weer nog een stukje natter was...

Afbeelding

Afbeelding
En op buitenrit, Anton vind het nog erg lastig om het mooie groene gras te weerstaan, het liefst neemt ie af en toe wat hapjes :=

Credits naar de eigenaresse voor de foto's onderweg :)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:58

Leuk! Veel plezier met ze.
Anton was op z'n vorige stal een vriendje van mijn haflinger :)
Lekkere deugnieten zijn het!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jets

Re: Verzorgpaardjes Anton en Roos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:01

Leuk hoor! Volgens mij is Shirley erg blij met je :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:26

Het is duidelijk te zien dat je gek op ze bent: op elke foto heb je een grijns van oor tot oor. Kan ook bijna niet anders als je met zulke leukerds aan de gang kan en mag.

(Zijn de paardjes van Sure_Lee toch? Helemaal super dat jullie elkaar gevonden hebben. Volgens mij zijn jullie een mooi kwartet.)

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 22:12

Em_ schreef:
Leuk! Veel plezier met ze.
Anton was op z'n vorige stal een vriendje van mijn haflinger :)
Lekkere deugnieten zijn het!

[ [url=m/rtmQEf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/L9BtAI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AgvCGA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leuke foto's!! Hahaha ja zeker lekkere deugnieten _O-

Maflinger_S schreef:
Het is duidelijk te zien dat je gek op ze bent: op elke foto heb je een grijns van oor tot oor. Kan ook bijna niet anders als je met zulke leukerds aan de gang kan en mag.

(Zijn de paardjes van Sure_Lee toch? Helemaal super dat jullie elkaar gevonden hebben. Volgens mij zijn jullie een mooi kwartet.)

Jaaa het zijn echt twee ontzettende lieverds! Het zijn inderdaad de paardjes van Sure_Lee :)

Jets schreef:
Leuk hoor! Volgens mij is Shirley erg blij met je :D

Dankjewel!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:00

Jeej! Je eerste eigen bokt topic.

Ik ben inderdaad heel blij met je. Je bent enthousiast, bent overal voor in, je leert snel en je bent ook nog eens leuk gezelschap.
Maar het belangrijkste is nog dat je echt heel goed bent met Anton.
Hij is echt een draak met een hele lange gebruiksaanwijzing waar ik op sommige punten moeite mee heb. En jij bent in 2 maanden echt al heel ver met hem. Ik zie niet alleen een grote glimlach bij jou... Maar ook bij hem!
Je bent iemand die heel stabiel en rustig is. Dat vindt hij blijkbaar heel fijn.

Het is allemaal een beetje vreemd nu in de corona tijd met alle beperkingen die er nu zijn op stal. Maar ook daar hebben we wat op gevonden zodat we toch samen kunnen genieten van de paardjes.

Ik vind deze foto's ook zo leuk van jullie..... Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 10:26

Sure_lee schreef:
Jeej! Je eerste eigen bokt topic.

Ik ben inderdaad heel blij met je. Je bent enthousiast, bent overal voor in, je leert snel en je bent ook nog eens leuk gezelschap.
Maar het belangrijkste is nog dat je echt heel goed bent met Anton.
Hij is echt een draak met een hele lange gebruiksaanwijzing waar ik op sommige punten moeite mee heb. En jij bent in 2 maanden echt al heel ver met hem. Ik zie niet alleen een grote glimlach bij jou... Maar ook bij hem!
Je bent iemand die heel stabiel en rustig is. Dat vindt hij blijkbaar heel fijn.

Het is allemaal een beetje vreemd nu in de corona tijd met alle beperkingen die er nu zijn op stal. Maar ook daar hebben we wat op gevonden zodat we toch samen kunnen genieten van de paardjes.

Ik vind deze foto's ook zo leuk van jullie..... [ [url=m/OFs4RK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T3objl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7cVHO0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel, super lief!! :o :D Die foto's zijn inderdaad ook erg leuk!! <3 <3