[VOLG] Stal de Bonte Dijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:03

Leuke update. Wijers is een goede Fysio. Is al tig jaar geleden dat hij bij 1 van mijn merries kwam. Had eerlijk verwacht dat hij al met pensioen was.

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:14

Leuke updates weer! Pracht plekje heb je er zo van gemaakt

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 13:56

FriesWytske schreef:
Leuke update. Wijers is een goede Fysio. Is al tig jaar geleden dat hij bij 1 van mijn merries kwam. Had eerlijk verwacht dat hij al met pensioen was.


Hij heeft daar inderdaad wel de leeftijd voor maar is nog best fanatiek aan het werk. Hij zei nog tegen mij; goed opletten hè want zo lang ga ik dit werk niet meer doen.
Ik probeer altijd veel te leren en begrijpen maar in eens paarden fysio worden is wel andere koek haha.

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 15:17

Hahaha, zo ken ik hem ook. Fysio is inderdaad andere koek.

Siggislief

Berichten: 13971
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 21:01

Ik heb het hele topic door gekeken/gelezen, wat een knappe paarden heb je op stal gehad..
Ben vooral fan van de Fjorden (en kruisingen) en van die heerlijke stevige paardjes.

Maar Kees & Alvino mogen er zeker wezen.

liviavdg

Berichten: 79
Geregistreerd: 13-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 20:29

Fijn dat het met iedereen zo goed gaat :j ik vind vinnie echt knap! <3

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-23 19:44

Ondertussen heeft Vin vandaag zn 3e wedstrijd gelopen en doet hij het eigenlijk best wel heel leuk. De vorige wedstrijd zn eerste winstpunt en een derde prijs, vandaag 184,5 en 191 ondanks dat we nog in beide proeven een domme fout hadden. Meneer wilde in de eerste proef stil staan en poepen en in de tweede proef een keer verkeerde galop en was na de galop de batterij wel leeg. Doel is dus nog steeds actiever en meer conditie krijgen, maar dat komt wel goed. Hij is in zo'n korte tijd al zoveel vooruit gegaan. Eind deze maand en in december starten we nog een keertje B en dan denk ik in januari L1 starten (ik hoef tot het M2 niet alle klassen uit te rijden).

Afbeelding

Zazu hadden we lekker onder het zadel, haar pees houdt het allemaal goed vol. Tot dat ze vorige week op stal haar kogel achter heeft geblesseerd dus die staat weer even op rust :+

De jaarling dames zijn wat verkouden, dierenarts komt dinsdag voor wat anders maar hij moet hun ook maar even checken.

Kira en Carlos doen het samen ook nog steeds goed. Begint ondertussen wel tijd te worden dat Kira ook weer wat gaat doen. Nu Zazu toch weer op rust staat kan ik haar wel beginnen met longeren.

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 19:01

Knappe foto

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-23 17:56

Sommige van de paarden hadden gister lol in de sneeuw;

Afbeelding

Afbeelding

Carlos, hij is verkocht en gaat 3 januari. Vind het heel dubbel maar weet dat het goed komt.

Afbeelding
Rockabella wordt in april 2 jaar en is nu 1.54 groot. Verwacht dat ze rond de 1.63 groot wordt.


Afbeelding

Afbeelding

Kira kan altijd heel goed los gaan haha.