De 3 paarden die ik al had zijn Botticelli, een dekhengst, Disan Montana die hoog drachtig is en Big Hunk of Love, een 2 jarige hengst. De andere 3 stallen worden gevuld door pony's/paarden die voor de verkoop zijn. Nu heb ik er 2 voor de verkoop, Desperado en Lollipop en staat Micky hier om beleerd te worden.
Even wat foto's om er een beter beeld bij te geven:

Dit is Botticelli een 14 jarige hengst van Paddox x Samber. Hij is goedgekeurd als dekhengst en ik rij Z1 dressuur met hem. Ik hoop dat het dekseizoen een beetje wil lukken gezien de omstandigheden waar we nu in leven. Ik was klaar voor het buitenseizoen om lekker te starten op concours, maar dat kunnen we dus eerst even vergeten. Lekker doortrainen en hopelijk wat merries dekken.

De hoog drachtige merrie, Disan Montana, roepnaam Moontje. Moon is een 13 jarige NRPS ster merrie van Whats Color x Criminal Law. Ik reed met haar L dressuur maar Moon wil liever springen dan dressuren. Ik ben zelf geen springer, wanneer haar veulen erbij weg kan dan wordt het tijd om een huisje voor haar te zoeken met een ruiter die beter bij haar past. Ze is drachtig van Botticelli en is 26 april uitgerekend. Ik hoop op een merrieveulen, wie durft er een gokje te wagen?

Big Huk of Love, een net 2 jarige hengst van Disan Montane en Botticelli, ik verwacht dus een volle broer of zus van hem. Op deze foto's is hij anderhalf, moet weer even nieuwe foto's van hem maken. Een ontzettende lieverd, een sul met enorm lange benen, hij is al bijna 1.70

Dan heb ik momenteel voor de verkoop:

Lollipop, een 6 jarige bonte fjord. Zij heeft 6 jaar lang op de weide gestaan en is daar waarschijnlijk ook geboren. Kon er geen halster om krijgen, poepte water, wilde niet eten, enorm verkouden en hoesten. Nou inmiddels gaat het gelukkig stukken beter met haar en hebben we er nu 3 keer opgezeten wat ze ontzettend lief en braaf doet. Ergens kriebelt het om haar eerst te houden en te laten dekken door Botticelli, maar ik denk dat mijn vriend dan gek wordt

Deperado, een 7 jarige ruin, type welsh cob, 1.50 groot. Een hele leuke sympathieke pony waarmee we dressuur rijden, springen en buitenritjes. We hebben hem via een veiling gekocht en is nu een dikke maand bij ons. Was niet super voor gezorgd maar dat is inmiddels allemaal verzorgd. Gister voor de 3e keer met hem onder het zadel gesprongen en hij pakt het super leuk op, heeft er veel plezier in en heeft oog voor de sprong. Dinsdag komen er mensen voor hem kijken, dus wie weet.
Als laatste staat er een jonge grote tinker ruin Micky bij ons om beleerd te worden. Hij heeft al zadel en hoofdstel op gehad en heb er ook al even over heen gehangen waarvan hij niet onder de indruk was. heb zo nog even geen foto van hem.
Zo dat was even een voorstelrondje, op naar de avonturen met deze super leuke dieren! Ik heb ook een instagram account aangemaakt; stal.de.bonte.dijk