Happy horse

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sheeltje2

Happy horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-20 09:26

We zijn 29 februari verhuist van stal we staan bij m’n tante die heeft stallen thuis gemaakt en werd heel blij dat we het zo samen mogen bewonderen :) Yuri had al drie jaar slappe mest en gedoe ik sta hier nu bijna 1 maand en we hebben normale mest :) wauw haha Yuri mag met z’n grote vriend kwpn sieb staan later mag hij ook met quarter fritz staan :) oliver de Shetlander was geen succes die werd zowat plat gelopen door Yuri := Yuri begint zich echt op z’n gemak te voelen, we hebben al drie maanden niet gereden we gaan komende dinsdag het weer proberen :) m’n zadel past niet dus even tussen oplossing een dressuur zadel want voor nieuw zadel moet ik naar Brabant en ik zoek vanwege Corona virus nog even niet op.

Er is ook een heerlijk natuurgebied dichtbij dat is zo fijn we lopen zo een uur want ik zet wel even timer aan want anders lopen we nog langer, blij als het langer licht blijft :):)

Hoefsmid geweest weer knappe voetjes , alleen het lopen slijten Yuri z’n hoefjes zo snel dat ik voor hoefschoenen ga kijken want ijzers trapt hij eraf.

Blij met z’n rustige uitstraling en we doen zelfs onze Western loop oefeningen in de bak zonder halster Yuri volgt me overal naartoe:)

Hij heeft ook zijn eigen Instagram voor als jullie geïnteresseerd zijn voor eventueel filmpjes zijn naam daar is yuri_painthorse en op Facebook LC Tecum You Watch Me

Bedankt voor lezen hier paar foto’s :):)

Fritz en Yuri eten hooi links en sieb en oliver rechts
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot de volgende keer :):)

Britta31

Re: Happy horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:43

Mooi plekje.Het shetje is wel heel schattig.

M97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 17:06

Mooi!

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-20 17:17

Dank jullie wel :) ja oliver is grote kleinste boefje van stal <3