Rytir schreef:Wat een ontzettend knap dier!

Dankjewel!
jeetje77 schreef:Wauw, ze wordt echt steeds mooier!
Ik verbaas me er steeds weer over hoe leuk ze zich blijft ontwikkelen. Vind het zo’n leuk paard, haha.
Barb schreef:Prachtig paard met een prachtige kleur!
Dankjewel!
Skogsmulle schreef:Wat een prachtig puur dier! Niet alleen haar kleur (dat krijg je denk ik wel door iedereen te horen

) maar haar blik is zo sprekend op de foto’s.
Heel benieuwd hoe ze uit zal groeien

Ze is ook heel puur. Het is echt zo’n eerlijk en gezellig paard dat echt contact met je maakt. Zit geen greintje gemeenheid in. En natuurlijk begroet ze ons net als haar moeder echt elke dag met een hinnik. Zo leuk.
jokari schreef:zelfs vuil is ze prachtig.

Haha, vind ik stiekem ook hoor!
amaniblauw schreef:Ze heeft echt 'massa' voor een (middentype?) AT. Prachtig.
Ik heb vandaag eens op de website van de Dacor stoeterij gekeken. Ik ben echt weg van Monmatre en de meeste zijn nakomelingen. Ik hou van dat type.
Ja, gezien hoe ze zich ontwikkelt twijfel ik soms of ik niet “per ongeluk” een alaman heb gefokt.
Ik ben zelf groot fan van Monmartr. Hij is een van de weinige massieve dekhengsten en zo’n hengst zou ik zó kopen als ik het geld had. 
Ik hoop zelf ooit een massieve alaman Teke te fokken en zou het helemaal gaaf vinden als ie ook nog eens zwart zou zijn.
La_Lune schreef:Prachtig! Nummer 11 en 13 zouden wat mij betreft wel groot aan de muur mogen

Dankjewel! Ik weet nog niet of ik een foto ga laten uitvergroten, maar nog een plekje aan de muur krijgt ze zeker, ons pennypaard.
PowerOfZoef schreef:Ze is zo mooi

. Ben je van plan later ook een veulen met Muzka te fokken? En nog een keer met Muzanna? Geniet altijd van jouw topics.
Dankjewel. Ja, we hebben in principe voor de toekomst wel fokplannen, want ik heb natuurlijk niet voor niets zoveel moeite gedaan om uit deze combinatie een veulen te fokken.
Zou zonde zijn als ik daar niks mee deed. Haar halfzus staat ook juist te koop omdat de eigenaar geen fokplannen heeft en dat echt zonde vindt. Met Muzanna kijken we wat dit jaar mogelijk is gezien door het virus op dit moment alles is uitgesteld. Of daarvan afstel komt (en voor hoe lang) moeten we maar zien... mijn man heeft iig goed op me ingepraat om het fokken vooralsnog niet op te geven.
magicmist schreef:ik ben een stille meelezer van je topics! maar even een reactie.
Wat is ze prachtig en ze lijkt op iedere foto van kleur te veranderen!
Wat leuk, dankjewel! Metallic doet echt gekke dingen met de vachtkleur.
Het is maar net hoe het licht erop valt.
amsterdam10 schreef:Heel leuk om weer wat beeldmateriaal te zien, wat wordt ze al groot!
Ze is ons kleine reuzenkind, haha. Ze is echt veel verder ontwikkeld dan haar moeder op deze leeftijd.
CarinaR schreef:Mooi meisje! Wat is ze toch knap.
Dankjewel!