[IM] My hero, my world, my everything
[ITP] 2019 van top naar ruk. Laatste ode aan mijn grootste vriend!
Nog steeds heb ik er erg veel moeite mee en ik mis hem verschrikkelijk. Dus eigenlijk hoort dit topic bij in memoriam denk ik, maar het lukte me niet om het daar te plaatsen. Hier voelt het minder pijnlijk, al slaat dat natuurlijk nergens op.
Eind december had ik een Reading aangevraagd. Normaal ben ik erg sceptisch en geloof ik er nooit zo in. Maar ik dacht als een vreemd iemand nou tegen mij kan zeggen dat hij een goed leven heeft gehad, kan ik er misschien meer vrede mee hebben.
Heb een tijdje ziek thuis gezeten en in de knoop met mezelf gezeten. Nog steeds ben ik niet de oude “ik” en struggle ik met mijn verdriet.
Vanochtend dan eindelijk de Reading binnen gekregen. Wat is dat mooi en confronterend om terug te lezen zeg! Bepaalde stukken kon de reader niet weten en dat was geen algemene informatie die bij iedereen past.
Ik heb het met tranen gelezen en zit nog steeds met tranen in de ogen. Zoveel liefde voor en van je dier, dat herkennen alleen bokkers.
Het is nog maar twee maanden geleden, nog best vers. Maar omdat mijn omgeving de foto’s en het verdriet van lord zat is denk ik, probeer ik hier nog een keer de fotos van hem te delen. Gewoon omdat het kan, en omdat Jullie bokkers begrijpen dat het niet zomaar een dier is, maar je beste maatje waar je alles voor over hebt...

If love alone could have saved you, you never would have died

Hij is 26 jaar geworden.