Het aftellen is begonnen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Het aftellen is begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-20 18:35

Ooh wat tel ik de weken af momenteel.

Ik ben inmiddels 39 weken zwanger en rijd vanaf de 20e week niet meer.
Maar we zijn creatief genoeg om andere dingen samen te ondernemen met mijn vrolijke haflinger Athos!
We hebben de laatste weken veel grondwerk gedaan, zoveel plezier gehad in "het moment van nu" en ik heb leren loslaten (ik was/ben enorm fanatiek en doelgericht). En wat blijkt? Hoe meer ik durfde los te laten, te ontspannen en genieten, hoe sneller we nieuwe dingen aanleerden.

Ik wil graag een paar foto's laten zien van de afgelopen maanden.

Afbeelding
Een van onze laatste keren fanatiek rijden.

Afbeelding
Athos vind het zo leuk om iets samen te gaan doen!

Afbeelding
We hebben onze eerste meters weer buiten het erf gemaakt. Ooh wat heerlijk om dit samen te doen.

Afbeelding
En natuurlijk... Athos was vaak fotomodel!

Afbeelding

Afbeelding
Spelen met je beste vrienden, dat hebben we ook meer gedaan.

Afbeelding
En natuurlijk werk aan de lange teugel & veel vrijheidsdressuur met nieuwe oefeningen.

Athos is in 5 maanden tijd ook geduldiger geworden, rustiger en nog net zo vrolijk als anders.
En natuurlijk spiegelt hij de persoon met wie hij werkt. Goh wat was ik fanatiek, maar op een drukke manier. Daar ben ik erg bewust van geworden. Ik merk dat onze samenwerking nu nog sterker is.

Afbeelding

Nog maar een paar weken, dan klim ik weer op zijn rug om op deze manier verder te kunnen werken. Ik kan haast niet meer wachten.
Maar eerst... bevallen van onze kleine meisje <3 en tot die tijd gewoon blijven genieten van mijn "blonde goud".

PowerPoef

Re: Het aftellen is begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 18:42

Wat een schattige onderlip <3 :') Leuk dat het zo goed gaat!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 09:47

Ja, zijn onderlipje is echt een communicatie middel van hem en ook lekker om te kroelen.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 23:45

Wat mooi om te lezen dat je nu je ontspanning hebt gevonden samen met je prachtig hafje. Fijn dat je tot dit inzicht bent gekomen en ik wens jullie alle plezier en succes toe. Paarden zijn heerlijke dieren en de beste spiegels van de wereld. Geniet met de grote G van je prachtdier.

Ik wens je ontzettend veel plezier en vreugde toe tijdens je zwangerschap en met je kindje. Geniet van deze unieke en prachtige periode en van wat komen gaat.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-20 10:18

Dank je wel Riel <3