AnneJ1995 schreef:Wauw, 26

Jemig wat ziet die er goed uit voor zijn leeftijd! Hoop dat de mijne ook zo fit out mag worden

Dankjewel! Ik hoop het ook voor jullie
Paardenfann4 schreef:Hij ziet er absoluut niet uit als 26, prachtig paard is het! Ik hoop dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten.
Dankjewel, daar gaan we voor!
Felien_Kyra schreef:Haha zal ik dan ook nog maar een keer zeggen dat die er niet uit ziet als 26? Wat een knapperd! En fijn dat die nog zo fit is

Hahahah, dankje!
Duran123 schreef:Oh wat een leuk stel zijn jullie samen!!
Dankjewel!
Vala schreef:Ach die lieve Montie! Hij ziet er goed uit!
Ah dankjewel
sas66 schreef:Wauw, ik ben onder de indruk. Hij ziet er fantastisch fit en goed uit voor zijn leeftijd. Super fijn dat jullie samen nog zo lekker bezig zijn. Op naar de volgende 26!
Haha nog 26! Mijn hoefsmid zei altijd: die haalt de 30 wel. We gaan het meemaken
Pandora2 schreef:
26?
Die is goed bewaard gebleven joh !
Leuke combi zijn jullie. Je hebt een hele mooie houding ook.
Nog veel plezier samen !
Wat lief, bedankt voor het compliment.
matespony schreef:Wauw wat ziet hij er nog goed uit! Jullie zijn leuk samen!
Dankjewel!
casperzazoe schreef:Zo zeg, ik ben al trots op m'n opa van 28 die nog gek doet aan de longe maar als je dit ziet..
Gaaf zeg! Train je nog vaak op hoog niveau of ga je zo sporadisch eens een keer op wedstrijd?
Ik probeer 5 keer in de week iets met hem te doen. Momenteel ben ik druk met afstuderen dus les ik ook iets minder maar normaal gezien lessen we ook 1 keer per week. Hij is altijd heel erg blij als we iets gaan doen. En 28 is ook een mooie leeftijd zeg, ga straks een spieken of ik een foto van jouw senior kan zien.
Safiera schreef:Leuke foto's zeg! Echt genieten jullie samen

Dankjewel!
Balte schreef:Prachtig, ik krijg al dadelijk spijt dat ik mijn ondertussen overleden merrie op een gegeven moment gewoon op pensioen gezet heb omdat ze al oud was in mijn ogen, terwijl ze eigenlijk niks mankeerde.
Snap ik! Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem 3 jaar terug ook op pensioen wilde zetten, maar hij kwam over de omheining heen en werd echt ongelukkig. Dit is er eentje die in het harnas sterft.