De wind maakt er juist leuke foto's van zo met die opgewaaide manen! Jammer dat de vloer zichtbaar is, ik weet ook niet hoe ze die foto's maken maar alles eromheen is dan echt zwart ook de vloer. Syrah Rose en het schimmeltje zijn favoriet!
@rivjenn Persoonlijk vind ik het juist heel gek staan als de vloer zwart is wanneer de hoeven erop staan. Dat is namelijk camera-technisch niet mogelijk
hee, ik heb best wat ervaring met het maken van blackfoto's! ik zou vragen kunnen beantwoorden als je wil?
Oh dit bericht had ik over het hoofd gezien! Misschien kan jij mij vertellen hoe ik black foto’s kan maken
DreamB
Geplaatst: 11-02-20 17:14
stap 1: zorg dat je paard natuurlijk mooi gepoetst is en miss wel knotjes, net wat je leuk vind stap 2: zorg dat het zonnetje schijnt! stap 3: zet je paard in een donkere deur of stalopening. stap 4: het best is om de foto met een camera te maken(handmatig) dan kan je je camera zo instellen dat de achtergrond iets zwarter is wat makkelijker te editen is. stap 5: maak een foto en zorg natuurlijk dat de oren naar voor staan. iets wat ik weinig zie is een laag standpunt maar dat heeft bij mij het mooiste resultaat! stap 6: ga editen! dit is iets waar weel mensen helemaal de fout in gaan en waar veel blackfoto's lelijk van worden(denk aan stukjes niet zwart). zelf gebruik ik Color(app op telefoon maar sinds gister iets nieuws en dat eens proberen), de stukken met de niet zwarte achtergrond die wel zwart moeten zijn kleur ik in met zwart. dit is een precies werkje maar als je veel oefent gaat het steeds beter. met een andere app stel ik hem op een aparte hele overbelichte kleur in zodat je kan zien wat stiekem nog niet zwart is.(snappen jullie het nog?)
miss kan ik wel een keer een paar eindresultaten laten zien en als je het perse wil zien dan moet je even mijn insta acc vragen