2018 eindigde we met een nieuwe toevoeging voor mijn span! Noa van de Es ze kwam in november bij ons op stal. En in januari was haar wedstrijd debuut.

februari, de hengsten mochten de buitenbak ontdekken en Woezel rook alvast de lente

maart was heel bijzonder voor ons! De indoorkampioenschappen stonden op de planning. Dit was pas de 2de wedstrijd voor het span. Anna is nog maar weinig mee geweest en vind het allemaal nog heel moeilijk

In april werden de veulentjes geboren, Susan gaf een mooi palomino hengstveulen en Polly gaf een palomino merrie veulen wat ik zo graag wou!
Bradley:
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E77F27A
Sally:

In mei kwam Elsa op stal om aan het werk te gaan. Heel blij met deze merrie! Onwijs braaf karakter en drachtig voor volgend jaar.

juni, Nynke Leen komt hier vaak gezellig op visite en foto's maken zo ook van mijn 2 jarige hengstje

In juli zijn we met Polly, Dilly en Noa naar de keuring gegaan.
Polly kreeg een uitnodiging voor Kootwijk en werd in Kootwijk KEUR!!

Dilly kreeg ook een uitnodiging voor Kootwijk en werd daar KROON!

Augustus stond in het teken van de keuring in kootwijk!
September mochten we mee doen aan de hippiade (NK) in Ermelo als laatste reserve waren we geselecteerd, daardoor hadden we niet echt getraind in de richting van een NK

Oktober, de welsh veiling stond op het programma! Eigenlijk zocht ik niks maar dit veulen was zo onwijs lief en knap! Heel mooi gefokt en ik was gelijk verliefd. Knappe Hawkie

november, deze knappe jongen is nog maar kort beleerd maar echt al een super fijne pony! Dit was zijn eerste ervaring in span samen met Noa. Inmiddels is Onyx klaar om te verhuizen

Ook Nynke Leen is weer op visite geweest in de kou heeft ze deze prachtige foto gemaakt

december, we hadden afgelopen zomer een merrie gekocht met veulentje. Veulen is een heel erg leuke pony maar ik kon niks met de moeder. Deze hebben we afgelopen week ingeruild voor een 3 jarige merrie die nog niks kent.
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E7E6A35