Zo zijn we toch maar naar de keuring gegaan, waarvoor ik Veronia toevallig nog geen uur voordat mijn man me vertelde te willen scheiden, had ingeschreven. Natuurlijk absoluut geen goede voorbereiding gehad door de hele situatie, maar dat ware dan maar zo. De uitslag van de keuring was passend bij hoe ik me voelde, ze liet zich in de draf ondanks een goede voorbrenger, niet zien zoals ze had gemoeten en werd in het type wat te Gelders bevonden. Helaas voor nu een tweede premie (wel als tweede opgesteld in haar groep overigens), maar we komen nog eens terug als ze helemaal is uitgegroeid en uitgezwaard, na een goede voorbereiding en als ze in het Z loopt. Eens kijken wat er dan nog te halen valt

Ondanks dit, mochten we bij het bestgaand rijpaard wel opstellen op een hele keurige derde plek achter een voormalig gekeurde dekhengst en haar oudere broer en daar was ik dan ook erg trots op.
Al met al was het toch wel een hele fijne dag met leuke mensen, mooie paarden en een prettige afleiding van de toestand thuis. En Veronia, die blijft voor mij de knapste en de liefste hoor!

Meten is weten..

Opstellen voor het beoordelen van het exterieur

In de ring:

En het onderdeel bestgaand: