Als eerste Faros, een 9 jarige kwpn ruin die ik 6 jaar geleden mee heb genomen uit Nederland. Hij vind alles en iedereen lief en knuffelt het liefst de hele dag door
hij is ook de braafste en kon ik als enige los laten staan 

Dan is er Dino, een 15 jarige noordzweedse koudbloed ruin die ik 6 jaar geleden hier in Zweden heb gekocht als gezelschap voor Faros. Faros werd gek als ie alleen achterbleef dus moest er een paard bij.
Dino is ook een van de redenen dat Rianne naar Zweden kwam, hij heeft een blessure en de dierenarts gaf hem maar 20% kans om beter te worden dus ik wilde heel graag nog foto’s. Daarbij kwam dat ie hoefbevangen raakte dus het zag er niet goed uit. Maar wonder boven wonder is ie nu weer helemaal goed
hij loopt nu lekker als grasmaaier in het land zolang het kan.

Er word natuurlijk niet meer met hem gereden maar ik wilde heel graag voor de foto erop
En mn nieuwe aanwinst, Anastasia
een eenjarige shire merrie, zij is 27 juni aangekomen vanuit Nederland. De vrachtwagen af vond ze doodeng en deed ze dan ook met een grote sprong
maar toen ik haar in het land deed met Faros en Dino was het eigenlijk gelijk goed. Ze is een onwijze knuffel en vind alles leuk! Ze was ook de moeilijkste om op de foto te krijgen, stilstaan wilde ze nog niet echt, ze wilde graag achter me aan en die oren zijn niet naar voren te krijgen. Maar er zijn toch nog wat leuke foto’s uitgekomen
eigenlijk is ze super mak en niet snel onder de indruk.

Dat was het alweer, zo staan ze er normaal in het land bij
jaa ze hebben alpacka vriendjes 

Nogmaals dankjewel Rianne voor de mooie foto’s
Een Nordsvensk!

. Wauw, wat een prachtig, lief hoofdje heeft ze