Ze zijn nou eenmaal knap!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Ze zijn nou eenmaal knap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 21:18

Normaal plaats ik nooit iets op bokt maar ik kon het niet laten, drie weken geleden is een vriendin uit Nederland last minute het vliegtuig ingestapt om foto’s van mn drie monsters te maken <3

Afbeelding

Als eerste Faros, een 9 jarige kwpn ruin die ik 6 jaar geleden mee heb genomen uit Nederland. Hij vind alles en iedereen lief en knuffelt het liefst de hele dag door <3 hij is ook de braafste en kon ik als enige los laten staan :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan is er Dino, een 15 jarige noordzweedse koudbloed ruin die ik 6 jaar geleden hier in Zweden heb gekocht als gezelschap voor Faros. Faros werd gek als ie alleen achterbleef dus moest er een paard bij.
Dino is ook een van de redenen dat Rianne naar Zweden kwam, hij heeft een blessure en de dierenarts gaf hem maar 20% kans om beter te worden dus ik wilde heel graag nog foto’s. Daarbij kwam dat ie hoefbevangen raakte dus het zag er niet goed uit. Maar wonder boven wonder is ie nu weer helemaal goed <3 hij loopt nu lekker als grasmaaier in het land zolang het kan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er word natuurlijk niet meer met hem gereden maar ik wilde heel graag voor de foto erop

En mn nieuwe aanwinst, Anastasia <3 een eenjarige shire merrie, zij is 27 juni aangekomen vanuit Nederland. De vrachtwagen af vond ze doodeng en deed ze dan ook met een grote sprong _O- maar toen ik haar in het land deed met Faros en Dino was het eigenlijk gelijk goed. Ze is een onwijze knuffel en vind alles leuk! Ze was ook de moeilijkste om op de foto te krijgen, stilstaan wilde ze nog niet echt, ze wilde graag achter me aan en die oren zijn niet naar voren te krijgen. Maar er zijn toch nog wat leuke foto’s uitgekomen <3 eigenlijk is ze super mak en niet snel onder de indruk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat was het alweer, zo staan ze er normaal in het land bij :D jaa ze hebben alpacka vriendjes <3
Afbeelding
Afbeelding

Nogmaals dankjewel Rianne voor de mooie foto’s <3

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:00

Wat een leukerds bij elkaar! En die alpaca's <3

grizzlybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:11

Ze zijn allemaal knap maar Faros.. Wauw wat een ontzettend knap paard is dat!

anoukwendy

Re: Ze zijn nou eenmaal knap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 20:49

Thanks <3
Morgen bij een vierde kijken :D iemand moer het gras opeten _O-

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 06:14

:# Een Nordsvensk! :#
Ben vorig jar zomer naar Zweden geweest om bij een fokker ervan te gaan kijken, wat een geweldige paarden <3

Faros heeft echt een waanzinnig mooie uitstraling zeg

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-19 08:55

Thanks, ja dino is echt wel gaaf <3 alleen jammer dat ie zn krachten kent en weet dat ie 900 kg weegt _O- maar anders is ie super leuk
En Faros, jaa dat is en blijft mn favoriet <3

Gister dus met een nieuwe eenjarige merrie thuis gekomen :P ze is 75% shire en 25% irish cob. Alles is nog wat spannend en ze is niet in de hand geweest maar ik vind haar leuk :D
Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 08:59

Wat een leuke kudde ben je aan het opbouwen. Maar heb je in de Zweedse winters geen tekort aan hooi voor ze? Of hooien jullie in de zomer zelf ?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-19 10:02

bigone schreef:
Wat een leuke kudde ben je aan het opbouwen. Maar heb je in de Zweedse winters geen tekort aan hooi voor ze? Of hooien jullie in de zomer zelf ?

Nee hoor ik heb meer dan genoeg, nog over van vorig jaar. Ik koop het altijd, heb een paar contacten waar ik het vandaan kan halen :)
Heb nog nooit te kort gehad :D

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 12:51

Mooie kudde hoor!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 13:39

Fraai! En je weide ziet er lekker weelderig uit. heel wat beter dan het uitgedroogde veldje waar mijn paardje hier het nu mee moet doen!

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 16:55

Mooie kudde heb je! <3

Amber812

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 17:44

Wat een knappe paarden <3

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-19 08:39

Dankjulliewel <3

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 11:27

Omg Anastasia, wat een bloedmooie merrie :~ . Wauw, wat een prachtig, lief hoofdje heeft ze <3 .