Nadat we 3 jaar geleden in het L1 een 11e plaats hebben gehaald op de Hippiade, was ik het jaar erna zwanger en het jaar erna brak Darco zijn griffelbeentje net voor de kringfinale.
Dit jaar hebben we weer de regio kunnen rijden en ondanks dat het zeker niet onze beste proef was en ikzelf heeeel stom begon aan mijn kür... (Ik stond op de goede letter bij het starten vd muziek, maar op de verkeerde hand, dus ik moest even heel snel naar de A toe en mijn begin aanpassen.
Maar, ondanks dat, waren we 7e bij de proef (en zelfs 2e bij de hoofdjury) en 5e in de kür. Overal waren we 7e en hebben we ons geplaatst voor de Hippiade. Ik heb absoluut geen illusies dat we daar hoog gaan eindigen, maar ik vind het echt zo geweldig tof dat we in het Z2 daar gewoon mogen rijden. In die mooie baan. Hoe tof is dat?
Er is nog heel veel werk ad winkel, maar samen met mijn instructeurs gaan we nog even lekker knallen met trainen en daar gewoon genieten. We lessen elke week thuis bij onze instructrice en ik probeer elke maand bij Tonnie Huberts te lessen.
In augustus gaan we iig de overstap maken naar het ZZL.
Kleine achtergrond info, Darco is een nu 11 jarige ruin van Sandreo. Jaren geleden was hij heel erg stout, maar daar is niets meer van te merken. Het is een ontzettend werkwillig paard geworden, die echt voor me loopt. Vanaf het Z2 is alles helemaal nieuw voor mij en ik geniet er echt van.
Ik zet het bewust op ITP, we weten heel goed wat onze punten zijn waar we aan moeten werken en dat doen we onder goede begeleiding. Ik plaats het vooral omdat ik gewoon echt zo blij ben met dit knappe dier.
23 juni tijdens de kringfinale

Vorige week wonnen we de overal prijs bij een plaatselijk concours, met parade, superleuk.

Tijdens de regio