Ik had altijd een droom om een eigen paard en nog groter droom om eigen mini paardenfokkerij te hebben. Niet verwacht dat deze dromen nu al zijn uitgekomen. Ik kan nu trots zeggen dat ik eigenaar ben van 5 geweldige mini paardjes. Ik zou ze graag aan jullie allemaal willen voorstellen!
Ongeveer 2,5 jaar geleden zag ik een advertentie dat iemand verzorgster gezocht voor haar mini. Toen kwam zonnetje op mijn pad. Na 4/5 maanden haar verzorg te hebben kon ik trots zeggen dat ik mijn eerste eigen mini paard had!
K.P.H. Sun Sparkle (Zonnetje)
NMPRS

Omdat zonnetje de enige mini op stal zal zijn, ging ik op zoek naar een maatje voor Zonnetje. Toen zag ik Ice en was meteen verliefd. Ice heb ik sinds vorige jaar april.
Iljo's Sparkling Ice Queen (Ice)
NMPRS Merrie
Vorige jaar zomer.

Paar weken geleden.

Toen kwam in september Moonshine weer op mijn pad

Emma-Jane's Moonshine
NMPRS/AMHA merrie

Toch begon het mij te kriebelen om in de toekomst aantal veulens te fokken en dus ben ik opzoek gegaan naar een hengst. Toen kwam in December 8 jarige NMPRS/AMHA/AMHR/BMP hengst Magic op mijn pad.
In april ben ik met hem naar de NMPRS hengstenkeuring geweest en heeft hij een 1e premie mogen ontvangen.
Hij staat ter dekking voor meer
MDR’s First Magical Entertainment

Vlak nadat ik ice had gekocht besloten om zonnetje te laten dekken omdat toch droom was om een eigen veulentje te fokken.
Op 12 april kwam Twinkle ter wereld. Verschillende veulens zien geboren worden maar je eigen veulen maakt het toch extra spannend!
E-J Special Twinkle Little Star
NMPRS merrie

Hier nog aantal foto's van de paardjes samen.

Bedankt voor het kijken!