DeMolenhoek schreef:Oh ja, waw Silver niet gedekt van hem? Ondertussen al een veulen onderweg?

Klopt. Helaas niet drachtig. Gaat vanmiddag weer naar Bartele. Ligt niet aan de hengst hoor. Die bevrucht super. Wellicht is het de combi , of doet mn merrie moeilijk
Mondy schreef:Onrespectvol heb je mij iig niet horen zeggen

qua niet willen wassen was ik benieuwd of t niet willen was of niet afgesproken. Kan t beter vragen dan een mening neerplempen terwijl ik niks weet toch
Doet niks af aan t feit dat je trots mag zijn op m

Dankje. Misschien had ik het anders moeten verwoorden. Is niet mijn sterkste vak 
MyWishMax schreef:Volgens mij heb je onwijs hard aan jouw houding gewerkt? Ik dacht me te herinneren dat je daar wel eens commentaar op kreeg, maar een goede verklaring voor had. Als ik naar deze foto's kijk is het nog niet perfect, maar wel heel veel verbeterd!
Leuk dier en fijne plaatjes zo.

Ah wat lief zeg! Blij dat het te zien is. Ik heb elke week les op dit moment. Dat zal vast ook helpen
Maar die ellendige hakken van mij haha. Zouden de beugels korter moeten? De een zegt ja , je trekt je hakken op. Anderen zeggen nee , dan zit je in de spring zit . Korter vind ik zelf lekkerder rijden
maria1990 schreef:Ik vind het sowieso netter staan ongeacht het ras dat elk paard voor elk concour ingevlochten of ingeknot worden (dat is mijn mening). Paarden die met losse manen op concour verschijnen doet mij denken aan de Stampertjes van vroeger met die wilde haren die overal naar toe gaan

Als het eens flink waait op concour dan denk ik niet dat zijn manen nog netjes aan een kant blijven zitten.
Kun jezelf wel fijn in het zadel zitten TS want het zadel oogt niet zo comfortabel voor jou? Het rijden ziet er vriendelijk en ongedwongen uit.
Mee eens hoor. Moest wel even lachen om je uitleg haha
Ik heb zelf een Custom op mijn fries en dat zit als een huis. Dit is een kn zadel met weinig steun. Ook een beetje oud dus niet echt zacht. Zoals boven vermeld heb ik wat ruzie met de beugelriemen. Kort? Of toch zo houden? Bedoel je vooral hoe ik erop zit of dat mn reet te dik is 
Hier zonder jasje. 3e keer met hem rijden

En ik op mijn fries met ander zadel. De custom

amies100 schreef:Ontzettend knap paard zeg! Mijn inziens moet het voor de jury niet uitmaken of hij gevlecht is of niet... Dit soort paarden moet juist de flinke bos manen showen is mijn mening.
Ik snap ook niet dat iedereen erover door blijft gaan, inderdaad de keuze van de ts en de eigenaar dus laat het zo....
Dankje