26 juni 2018 tekende we de papieren en was je niet langer mijn lease paard. Die dag werd je mijn paard!
Ineens was alles weer nieuw en spannend, de hoefsmid regelen en de dierenarts. Al verzorgde ik je al vier jaar het voelde gelijk anders, de beslissingen lagen nu bij mij.
Ik had me geen beter paard kunnen wensen, zelf al wilde ik never nooit een fries

Een overzichtje van ons afgelopen jaar, ik heb zo veel foto's maar deze beelden ons jaar wel het beste uit

Net een paar dagen op de nieuwe stal

Eerste keer rijden, man man wat was ze sterk. Onze vorige bak was een stuk kleiner en dat was te merken, ze was der hele balans kwijt en wilde alleen nog maar rennen..

Eindelijk ons vrijheidsdressuur blok!

Voor het eerst geschoren, met een triskelion op der bips die ik ook op mijn arm heb staan

Ritten door de mooie bossen in de omgeving

Het rijden ging langzaam beter en beter!

Nooit kunnen bedenken, madame met haar introverte karakter die langzaam uit haar schulp kroop kent sinds begin dit jaar het steigeren! Ze is zo trots op zichzelf als ze omhoog komt

Power horse, wat nou friese kunnen geen western

Op naar nog vele mooie jaren, hoe spannend het was in het begin, ik kan me geen toekomst bedenken zonder mijn aller mooiste meisje

''Don't push them, because one day you will push them away and they won't come back.. Give them time and space to stand in their own power!''